Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Nu havde så meget snak om hvor folk skulle hen på ferie i år, og folk skulle da nogle ganske interessante steder. Så hvad med at vi viser hinanden vores billeder? :) Jeg skal med glæde starte. Her under er lidt skud fra min ferie til Lloret de Mar. Resten af billederne kan ses på crazyslagelse.dk/lloret. Jeg glæder mig til at se jeres billeder.
Det var virkelig en stor drink. Men den var absolut de 10€ den kostede værd. Den gik lige i hjernen. Nogenlunde samme effekt som en flaske sort Morgan har på mig. Jeg gik lige i brædderne. Men de andre drak jo heller ikke så stærkt som mig, ThomazMix og DJ Jöinz sad bare og støvede igennem på to piger fra Østrig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Har ikke nogle lige så interessante billeder at vise, men har da dette Videoklip optaget på en kold, klam og regnfuld dag over Gotthartpasset i Schweiz... Hvorfor skal bilafgifterne i Danmark være så høje