webhotel
Redaktør: Moderators
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
webhotel
så skal vi til det igen. Hvilke hotel er pengene værd.
Jeg har behov for min 500 MB HD plads. Ubegrænset trafik (jeg skal ikke misbruge linien!) min 25 mail adresser. Mulighed for tilkobling af et ekstra domæne.
Jeg vil max betale 25 kr om måneder.
Jeg vil gerne høre om fordele og ulemper ved div. hostere som cliche web10, b-one, surftown og hvad der ellers er.
Jeg har behov for min 500 MB HD plads. Ubegrænset trafik (jeg skal ikke misbruge linien!) min 25 mail adresser. Mulighed for tilkobling af et ekstra domæne.
Jeg vil max betale 25 kr om måneder.
Jeg vil gerne høre om fordele og ulemper ved div. hostere som cliche web10, b-one, surftown og hvad der ellers er.
Jeg er webmaster på en hjemmeside hostet hos www.webunion.dk, den opfylder faktisk alle de krav du stiller...
Her er specifikationerne for den pakke der hedder "Privat - 9,- pr. måned":
1500MB webplads
1 domæne
50 E-mail/WebMail
HTML, CGI og PHP
40GB trafik pr. måned
Virus- og spamfilter
Der medfølger desuden videresendelse af e-mails, subdomæner og statistik gratis efter behov.
Håber du kan bruge det...
1500MB webplads
1 domæne
50 E-mail/WebMail
HTML, CGI og PHP
40GB trafik pr. måned
Virus- og spamfilter
Der medfølger desuden videresendelse af e-mails, subdomæner og statistik gratis efter behov.
Eneste jeg ikke lige ved er med tilkobling af ekstra domæne, men ellers opfylder b-one det i deres pakke til 19,- kr. om måneden.
Fri trafik, 600 mb plads, ubegrænset mail, asp, php, mysql, ftp-login, daglig backup osv.
www.b-one.net
Oveni de 19,- kr. kommer så årsafgiften på domæner, 75 kr. for .dk
Fri trafik, 600 mb plads, ubegrænset mail, asp, php, mysql, ftp-login, daglig backup osv.
www.b-one.net
Oveni de 19,- kr. kommer så årsafgiften på domæner, 75 kr. for .dk
-
Feffe
- Site Admin
- Kontakt:
mangler bare lige mysqlmikkel_hansen_99 skrev:Jeg er webmaster på en hjemmeside hostet hos www.webunion.dk, den opfylder faktisk alle de krav du stiller...
1500MB webplads
1 domæne
50 E-mail/WebMail
HTML, CGI og PHP
40GB trafik pr. måned
Virus- og spamfilter
Feffe, hvis du ikke allerede har smidt en bestilling, så kig i stedet på dem her:
http://www.unoeuro.com/
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
Feffe
- Site Admin
- Kontakt:
Syns ikk det er vold billigt.nco skrev:Feffe, hvis du ikke allerede har smidt en bestilling, så kig i stedet på dem her:
Jeg skal jo bruge mit domæne, primært til billeder og derfor har jeg brug for en del HD plads. Jeg tror godt jeg kan begrænse mig til 40GB trafik pr måned. Jeg har desuden brug for mysql
-
night_hawk