Aalborg, lør. 20 aug. - snes vi?
Redaktør: Moderators
Aalborg, lør. 20 aug. - snes vi?
Jeg skal til 25 års fødselsdag den aften i Aalborg. Jeg ender jo helt sikkert nok i byen. Så hvem vil dele en sjus på LA Bar/Captain Morgan-baren i løbet af natten med mig :)
Senest rettet af nco 02 aug 2005, 03:49, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Tjoo..
Det kunne da være 
Det gjorde vi jo også sidst du var i aalborg vist nok heh =) så hvorfor ik gøre en vane ud af det
Det gjorde vi jo også sidst du var i aalborg vist nok heh =) så hvorfor ik gøre en vane ud af det
Tjow 
Jeg ved ikke om jeg kan. En af mine lillesøstre har fødselsdag næste dag og i den alder vil hun nok gerne jeg er der om morgenen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Vides endnu ikke om jeg rammer byen på lørdag... men ved at kigge på hvor mit dankort er blevet brugt over de sidste 2 måneder så tror jeg, jeg ender derinde 
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Desværre ikke på lørdag.. skal til 18 års fødselsdag i Løkken og dét kan jeg jo ikke rigtigt gå glip af
sprut, kællinger og en masse rådden musik.. Skal have vænnet folk til en musiksmag der går efter mit hovede 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Dj Referee
- Geografisk sted: Dobbelt A
- Kontakt:
...
Er muligvis klar... Har ikke lige planlagt så langt endnu 
-=:)----------------------- Everybody Be Cool -----------------------:)=-
-=:)-------------------------- You Be Cool --------------------------:)=-
-=:)-------------------------- You Be Cool --------------------------:)=-
Jeg vil næsten tro festen bliver afholdt på noget der hedder Schleppegrellsgade i Aalborg og at pigebarnet bliver 25. Mere aner jeg ikke om den fest inden vi skal i byen. Men jeg er finde i Aalborg fra torsdag og weekenden over til mandag.
Ser frem til at drikke Morgan med nogen af jer :)
Ser frem til at drikke Morgan med nogen af jer :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Schleppegrellsgade? Der bor en af mine kammerater.. Så er det mere sandsynligt jeg dukker op... Måske.nco skrev:Jeg vil næsten tro festen bliver afholdt på noget der hedder Schleppegrellsgade i Aalborg og at pigebarnet bliver 25. Mere aner jeg ikke om den fest inden vi skal i byen. Men jeg er finde i Aalborg fra torsdag og weekenden over til mandag.
Ser frem til at drikke Morgan med nogen af jer
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Hvor er du henne i aften nco? så kommer jeg da lige ind og hilser.. Tog nemlig fejl af weekenderne 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game