Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Lige en lille hilsen fra en af de gamle fra Chart attacks "barndom"
Kom til at tænke på jer i dag, og måtte straks undersøge om chart attack stadig eksisterede.
Ser ud til at i har fået banket et godt forum op igen. Savner det gamle lidt, så måske skal jeg lige smug kigge ind engang imellem - hvis der stadig er "plads" til kommentarer fra gammelnok her.
Selvfølgelig er der plads til de gode gamle "medlemmer" Bare det du skriver herinde får mig til at mindes da jeg brugte Goofy's account, fordi jeg ikke selv havde net, det "board" før ez-tiden, og http://www.volny.cz/meettechno2000/
Nostalgi skal der til
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hej Zivago
Synes da de ville være fedt at få vores allesammens levende musikleksikon tilbage. Så jeg synes da helt klart "gammelnok" skal smide nogle indlæg, hehe...
nu skal jeg da aldrig bruge google igen for at få navne på ældre tracks. hvis dig eller plys ikke har dem eller kender navnet så findes de sikkert ikke hehe