B&W

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
dam

B&W

Indlæg af dam »

Jeg var inde i hifi klubben og kigge efter mit næste anlæg til stuen.. men kan man ikke finde det billiger over nettet syntes ikke jeg kan finde nogle steder.. bare mig eller ?
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Hvir du ikker har noget imor lidt brugt så er QXL og DBA nok lige stedet ellers ved jeg heller ikke nogen steder!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Hvad med Tape Connection i Århus? Mon ikke de også har det?

http://www.google.com/search?q=tapeconnection
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
wlt
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Re: B&W

Indlæg af wlt »

dam skrev:Jeg var inde i hifi klubben og kigge efter mit næste anlæg til stuen.. men kan man ikke finde det billiger over nettet syntes ikke jeg kan finde nogle steder.. bare mig eller ?
De fleste mærker af, B&W,dali,NAD osv osv... Har hifi klubben, eneret af salg og import.
De er nogle nisser derinde, for de giver ikke rabat, men derimod mener de priserne er i bund... Ehmmm!!...
Prøv brugt markedet. Der kan man af og til finde gode produkter. www.hifi4all.dk - kæmpe mekka for hifi nørder :P
the sound won't listen!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe gir de ikke rabat ?
gør de da i aller højeste grad
wlt
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Indlæg af wlt »

Jeg har ikke fået en 1 krone, har brugt langt over 20.000 derinde, har også læst andre steder, at det er deres politik at holde prisen.

hvor har du købt, hvilken hifi klub ?
the sound won't listen!
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Re: B&W

Indlæg af odder »

wlt skrev: De fleste mærker af, B&W,dali,NAD osv osv... Har hifi klubben, eneret af salg og import.
skulle de også gerne have, da manden bag Dali og medejer af NAD er den samme som ejer HiFi klubben-kæden ;)
Besvar