er der nogen som kender et sted hvor de forskellig Film fra Sensation black ligger f.eks til at streame lige som sidste år..
REQ: Sensation Black 2005
Redaktør: Moderators
REQ: Sensation Black 2005
Heysa allesammen...
er der nogen som kender et sted hvor de forskellig Film fra Sensation black ligger f.eks til at streame lige som sidste år..
Der står inde på www.id-t.com At videoen ligger online... Nogen som har den..?? De film som lagde her på sitet var da også stream film oig ville da heller ikke mene de var i den aller bedste kvalitet, men stadig ret fede..
Nogen som har hele set's af de dj's som spillede der på video..??
Du vil altså have 8 timers video? Hvorfor er det lige at dem på ID-T's hjemmeside ikke er gode nok? Og iøvrigt synes jeg, at hvis de er så vigtige bør du købe dvd'en der kommer istedet. Og evt. CD'en...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
[quote=QrazyLeg]Du vil altså have 8 timers video? Hvorfor er det lige at dem på ID-T's hjemmeside ikke er gode nok? Og iøvrigt synes jeg, at hvis de er så vigtige bør du købe dvd'en der kommer istedet. Og evt. CD'en...[/quote]
Det var da ikke noget problem sidste år.... Sidste år var alle de forskellige Dj's Video set da lagt op (8timer og 25minutter) .... Det eneste jeg spørger om er om der er nogen som har dem fra i år af... Men den dvd der kommer har nok heller ikke mere end 5min fra hvert set... Og det synes jeg er for lidt.... Men har skam også CD'en/DVD'en fra sidste år af, så hvorfor skulle jeg ikke også købe den i år... Men vil bare gerne se hele settet istedet for bare 5min...
Angående den video som er inde på ID-T's hjemmesidde kan jeg heller ikke åbne, det er ligesom om den ikke er blevet lagt op endnu...
Det var da ikke noget problem sidste år.... Sidste år var alle de forskellige Dj's Video set da lagt op (8timer og 25minutter) .... Det eneste jeg spørger om er om der er nogen som har dem fra i år af... Men den dvd der kommer har nok heller ikke mere end 5min fra hvert set... Og det synes jeg er for lidt.... Men har skam også CD'en/DVD'en fra sidste år af, så hvorfor skulle jeg ikke også købe den i år... Men vil bare gerne se hele settet istedet for bare 5min...
Angående den video som er inde på ID-T's hjemmesidde kan jeg heller ikke åbne, det er ligesom om den ikke er blevet lagt op endnu...
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
falslev007
- Geografisk sted: Polen, Krakow
både white og black er ude som video.. man kan næsten gætte sig til at det er amatøroptagelser, men ude er de.. pm mig hvis det alligevel skulle have interesse.
<center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt: