Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
har den kørende på vores 17" skærm i bilen når jeg er på striben der er den sku populær ude! Men må nok sige at Axel F sangenh er jeg ved at være ret træt af!
synes det er fuck at et par "ringetoner" lagt ind over et gammelt track der er piftet lidt op... men bare tænk på snappi... der er jo nogen der vil høre disse ting....
nej nej.. Den startede sqda som den der.. dave2k.com.. Hvor der var et billede af en racerbil og så kom den der "bringdingdingding"-ting og så stod der noget halløj med, at hvis man kunne lade være med at grine i 30 sekunder, så var man syg i hovedet. Eller sådan noget. :\
goafreak skrev:nej nej.. Den startede sqda som den der.. dave2k.com.. Hvor der var et billede af en racerbil og så kom den der "bringdingdingding"-ting og så stod der noget halløj med, at hvis man kunne lade være med at grine i 30 sekunder, så var man syg i hovedet. Eller sådan noget. :\
Haude skrev:Hvis jeg husker rigtig er det en svensk dreng på 6-9 år der siger disse lyde.. Man sgu næsten tro det var den fulde prøjserabe der stod bag tracket
det stammer da fra det billede rundt på "fun" sites.. med en Formel 1 som billede, og så en spade der siger selvsamme lyd, som frøen gammel flash.. hehe, kan da huske jeg fik grineren på, da jeg først så den.
---
edit; nå, det var skrevet højere i tråden, sorry ;D