Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Dj FreeLoad skrev:
I tyskland, skal de have over 100kr i porto. Er der nogen som kender et sted hvor man kan købe billig dvd-skiver?
Trods 100 kr. i porto så kommer den samlede pris for mine skiver ikke op på over 3 kr. stykket. Det synes jeg ikke er galt. Jeg køber dem altid på http://www.nierle.de Hvilke jeg køber afhøænger af hvilke de har derinde og om der er kommet nogle nye der skal prøves.
Mirror Platinum, Prodye og Memorex er alle skiver jeg aldrig har haft fejlbrændning på. Og det er knap 400 skiver vi taler om her.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
det afhænger af hvad skiverne skal bruges til og hvilken brænder der bruges. hvis det er precious stuff, så køb verbatim eller taiyo yuden -e.o.d- -hvis det er halvvejs precious er tdk eller fuji 8x skiverne på wesell anbefalelsesværdige og ok til pengene. hvis du er ligeglad (og kan tåle coasters) og det f eks er til venner så er dem de andre her nævner sikkert ok. klart 4.- rangsmedier, men billige....
mange vil opleve crc errors og dårlig kompatibilitet på de billige skiver efter et stykke tid. Det betyder at skiverne ikke længere kan læses efter mdr/år, så hvis det er vigtige data kan det sagtens betale sig at ofre et par kr ekstra og spare sig besværet senere
hvis man er flere om at dele forsendelsen og køber stort er svp et godt sted, og de har mange anstændige skiver. efter at have smidt ca 50.000 (20.000 sidste år) hos nierle er jeg væk da det de har er crap eller overpriced........
generelt gælder det bare om at undgå de billige skiver.. sådan er det hvis man vil bevare sine data.
Jeg tvivler dog på at kvalitet kommer i første række hvis man vil have billige dvd-skiver eller for den sag skyld brænder dvd-r film ud... Det er jo ikke verdens bedste kvalitet der er på det medie. Jeg skal ikke kunne sige hvordan de forskellige skiver er til filmfremvisning på diverse dvd-afspillere. Jeg bruger dem mest til midlertidig data.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev: Jeg bruger dem mest til midlertidig data.
Yep, så er det sikkert ok med de billige skiver (Vil lige sige jeg giver 3,50 for TY(G02) som større firmaer bruger til backup, mens Bulkcrap til 3 kr på qxl holder vand som en olding med inkontinens)
Well well, så længe man ikke tror man har lagret sit kæreste familiealbum på en Bulkcrap/Mirror/Princo/Budget/Ritek/Ridisc/Datawrite/Memorex osv for tid og evighed....