Danzel, kan han noget selv?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
nco
Site Admin
Kontakt:

Danzel, kan han noget selv?

Indlæg af nco »

djz.dk skrev:Uden yderligere tuderi om det er ripoff og tyvstjålet materiale må jeg konstatere at den virker 100% på dansegulvet, og at Danzel ej heller flopper denne gang. Put Your Hands Up... er banket ind på en 6. plads på DanceCharten.
Så vil jeg nu gerne tude lidt. Det elsker jeg. Men kan han virkelig noget selv Danzel? Er det ikke bare produceren bag Black & White Brothers der udgiver under nyt navn? Grunden til at jeg undres, det er at Danzels første hit "Pump It Up, var b-side på Black & Whites Brothers single "Put Your Hands" up. Det er sgu' da lidt underligt at den mand først laver en cover af en b-side, og så bagefter laver en af en a-side fra en anden gruppe.

Måske jeg bare skulle lade være med at sidde og undres, og så i stedet for drikke mig fuld. Det er trods alt lørdag. Hyg jer gutter. Slagelse bliver væltet i aften. Jeg' klar.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

heh.. HAVE FUN m8...

men tror du har fat i noget af det rigtige.. mindes jeg er støt på en sådan diskution tidligere...

dog bryder jeg mig ikke om nogle af dem :P

god weekend..
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Lyder fanme underligt!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar