Er CA en hat af frugt??
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Tager dig på ordet dudeQrazyLeg skrev:Smutter du så snart???Dj Marty skrev:kæft jeg morer mig...i er da de mest irriterende møgsvin jeg nogenside har set. hvorfor at i er moderatorer på et forum som dette er mig en gåde.
![]()
![]()
![]()
Jeg giver første omgang folkens!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Weee så ryger benet af hvis de kommer. Så skal jeg se hvor hårdt det kan slå. Fik aldrig chancen ved Jannixks... Jeg var for smadret..
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Har holdt mig uden for indtil nu... men nu kan jeg ikke længere holde min kæft..! 
Dj_c: Der er sgu nok en grund til at der bliver lukket og slettet emner...! Og der er sgu nok også en grund til at der er Mods her på boardet..!
Du kan jo evt starte med at nævne hvilke topics du piver over..så skal vedkommende der har lukket/slettet dem sikkert nok komme med en forklaring..!
Marty: Fis nu bare af..!!! Du er her åbenbart ikke for andet end at skabe ballade.. PT har du 8(!) indlæg, og de er alle fyldt med mundlort..!!!
Du skal heller ikke forvente at du som ny (med mindre du bare har skiftet nick) kan komme og svine etablerede brugere med mange år på bagen, uden at du får det hele lige direkte tilbage..!!!
Shetter: Du har selv skrevet at du smutter.... hvorfor gør du så ikke alvor af det..??!!
Regards
TheJackal
Dj_c: Der er sgu nok en grund til at der bliver lukket og slettet emner...! Og der er sgu nok også en grund til at der er Mods her på boardet..!
Du kan jo evt starte med at nævne hvilke topics du piver over..så skal vedkommende der har lukket/slettet dem sikkert nok komme med en forklaring..!
Marty: Fis nu bare af..!!! Du er her åbenbart ikke for andet end at skabe ballade.. PT har du 8(!) indlæg, og de er alle fyldt med mundlort..!!!
Du skal heller ikke forvente at du som ny (med mindre du bare har skiftet nick) kan komme og svine etablerede brugere med mange år på bagen, uden at du får det hele lige direkte tilbage..!!!
Shetter: Du har selv skrevet at du smutter.... hvorfor gør du så ikke alvor af det..??!!
Regards
TheJackal
Senest rettet af TheJackal 06 jul 2005, 14:32, rettet i alt 1 gang.
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Hold da op hvor det går!
Mods herinde er bare for cool specielt dem der er i alle rum som MIG
JEG STYRER BARE DETTE BOARD!!!!!!! NOT
alle herinde er sku cool nogen gange sviner vi og det er sku som ca er.
Men drenge og piger drop denne tråd og kom tilbage til virkeligheden hvor folk som Marty sdder for sig selv i en mørk kælder og ikke kan finde udenfor fordi den 13 tøs han var lun på i 3 g sagde nej!
Mods herinde er bare for cool specielt dem der er i alle rum som MIG
JEG STYRER BARE DETTE BOARD!!!!!!! NOT
alle herinde er sku cool nogen gange sviner vi og det er sku som ca er.
Men drenge og piger drop denne tråd og kom tilbage til virkeligheden hvor folk som Marty sdder for sig selv i en mørk kælder og ikke kan finde udenfor fordi den 13 tøs han var lun på i 3 g sagde nej!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
thesheep skrev:GamBi skrev:Din adresse takthesheep skrev:jeg holder fest sååå
hvem siger du skal med?
kun for de seje jo
Hmm!! kan godt lide, at du udtaler dig om noget du ikke ander en skid om!
Senest rettet af GamBi 06 jul 2005, 14:33, rettet i alt 1 gang.
Slet mig
hey ikke så lange indlæg tager jo alt for lang tid at læseTheJackal skrev:Har holdt mig uden for indtil nu... men nu kan jeg ikke længere holde min kæft..!
Regards
TheJackal
Hahahathesheep skrev:i mine øjne er de seje mods og andre sådan somGamBi skrev:thesheep skrev:GamBi skrev:Din adresse takthesheep skrev:jeg holder fest sååå
hvem siger du skal med?
kun for de seje jo
mail cyberlink kloojve
Slet mig
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
ja men jeg er sejere !!!!DjMail skrev:JEG ER SEJ!!!! vdilderen
og Dj Marty han EJER chart.dk.... han er så sej du er gud .. vi elsker dig
jeg vil så gerne stikke min diller op i det behåret nutela tarm. mens du står på alle 4 i en netundertøje med hår på armen mens du råber åhhh GERT KNEP MIG HÅRDT ! NU !!!!
GamBi skrev:Hahahathesheep skrev:i mine øjne er de seje mods og andre sådan somGamBi skrev:thesheep skrev:GamBi skrev:Din adresse takthesheep skrev:jeg holder fest sååå
hvem siger du skal med?
kun for de seje jo
mail cyberlink kloojve
og nej det er ikke for at fedte...
fordi jeg får håndtrold af mail ligemget hvad