Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Dj Marty skrev:høhø.. hvor er i bare tough guys hva.? i tror sikkert at i ejer verden. jeg er ked af at skuffe jer drenge.. men det gør i heldigvis ikke.
kom nu vis hvem du er
Irc server: irc.inet.tele.dk
channel: #chart.dk
så ka vi battle på hvem der kender flest sange med nik og jay !
dj_c Shetter og hvad i nu hedder bare fordi i er seje betyder det ikke at heste på bornholm ikke har ret til frisk vand vel.. hvordan ville i måske have det... de har også føleser lille du
Dj Marty skrev:kæft jeg morer mig... i er da de mest irriterende møgsvin jeg nogenside har set. hvorfor at i er moderatorer på et forum som dette er mig en gåde.
Fordi de er de bedste, da de godt kan se hvornår de skal se gennem fingre med sådan noget her..
Dj Marty skrev:kæft jeg morer mig... i er da de mest irriterende møgsvin jeg nogenside har set. hvorfor at i er moderatorer på et forum som dette er mig en gåde.
Smutter du så snart???
Jeg giver første omgang folkens!
@ dj_c >> Skriv en pm til moderators i det area du har følt dig uretfærdig behandlet. Tvivler på at dette indlæg tages op til det, det var...
Senest rettet af QrazyLeg 06 jul 2005, 14:29, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
fordi du ikke tænker på de små heste på bornholm uden vand vel ?
du er en gåde som kun din mor ka svar på også måske ham som betale 13kr for at nakke hende en hel nat !!!!