Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
DjMail skrev:Dj Marty ja det er desværre lidt for meget at be om
men seriøst ved du noget om skabelsen ? vil total gerne vide hvorfor vi er her
mail jeg har hørt det hele startede med. at gud skabte Dj Marty også skabte han eva... også var det meningen de skal ha sex og få børn men eva syns at Dj Marty Var så klam at hun ik ville ha sex med ham så han var nød til at lave deres barn af et ribben.... også var det heldigvis sådan et ham barmet lavet af mors ribben tændt på MILF.. så han fuckede hans mor (eva). også kom der flere børn.. så vi er faktisk indaval hele bunden... så et eller andet stæd er Dj Marty Måske din grand grand grand grand fætter... mail.
Dj Marty skrev:høhø.. hvor er i bare tough guys hva.? i tror sikkert at i ejer verden. jeg er ked af at skuffe jer drenge.. men det gør i heldigvis ikke.
Dj Marty skrev:høhø.. hvor er i bare tough guys hva.? i tror sikkert at i ejer verden. jeg er ked af at skuffe jer drenge.. men det gør i heldigvis ikke.
Gør vi ikke? Forhelvede, jeg hopper da også på alt...............
kom nu vis hvem du er
Irc server: irc.inet.tele.dk
channel: #chart.dk
så ka vi battle på hvem der kender flest sange med nik og jay !