få en gratis tankfuld benzin
Redaktør: Moderators
få en gratis tankfuld benzin
En tankfuld gratis benzin, er hvad man på hjemmesiden www.folkegave.dk kan printe sig et gavekort til. Det skulle angiveligt være A.P. Møller der står bag gaven, i anledning af at George W. Bush
besøger Danmark, men det er ikke tilfældet.
Siden er en næsten tro kopi af det design A.P. Møller bruger på deres hjemmesider, men den er oprettet af ukendte aktivister.
Fra A.P. Møllers kommunikationschef Jette Clausen lyder meldingen: "Jeg synes det er en dårlig spøg. Og jeg bryder mig bestemt ikke om, at vores navn misbruges på den måde. Sagen er overdraget til politiet".
att: gambi. læs nu lige korrektur på dit indlæg. lidt grimt at der er fejl i det vigtigste, nemlig, dit link...!
besøger Danmark, men det er ikke tilfældet.
Siden er en næsten tro kopi af det design A.P. Møller bruger på deres hjemmesider, men den er oprettet af ukendte aktivister.
Fra A.P. Møllers kommunikationschef Jette Clausen lyder meldingen: "Jeg synes det er en dårlig spøg. Og jeg bryder mig bestemt ikke om, at vores navn misbruges på den måde. Sagen er overdraget til politiet".
att: gambi. læs nu lige korrektur på dit indlæg. lidt grimt at der er fejl i det vigtigste, nemlig, dit link...!
Slet mig
Ja den ene, men den findes stadig på http://www.maerskenergy.com/GamBi skrev:Siden er lukket nu ... hehe
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Jeg arbejder på en Statoil og var i dag på arbejde. Jeg kiggede ud af vinduet og så en mand der tankede ihærdigt - da han skulle betale skrev han under på et lille kort og gav det til mig. Jeg så, at det var det kort som er printet ud og siger til ham; Jeg vil ikke se det fake-shit igen, og giv mig nogle kontanter (Jeg er MEGET høflig hehe) han troede seriøst på det fake-kort at det endte med at jeg måtte finde en mail fra SSC, hvori der står at det er en joke, før han troede på mig. Ret trælst for ham, for han havde suget bilen tom for at kunne fylde tanken op... SKVAAAAAAAAAT
Sikke et fjols...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright