Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Var til festival igår, og sank sgu en klump, da jeg fik en SMS om det..
Som en anden skrev, håbede jeg også på at det var en af hans tossede idéer.. Men det var det desværre ikke
For fanden Dennis - nu har jeg ingen at spørge til råds om alting...
Kendte kun Dennis her fra boardet, og fra de POTs vi har været til sammen.. Alligevel sidder man med en underlig følelse og ved ikke rigtigt hvordan man skal forholde sig til det hele..?!
Man siger altid at døden kommer for tidligt, men 20 år..det er ALT for tidligt!
Min varmeste medfølelse går til de efterladte!
Regards
TheJackal
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
det meste er efterhånden blevet sagt.. men som mange fik jeg osse en varm velkomst fra Hpy- på chart.dk... men lærte efterhånden at omgås ham.. tak for dine mange previews på dine projekter.. håber virkelig dit sidste projekt her.. når at blive udgivet...
Dennis din latterlige tåbe. Hvorfor blev jeg ikke overrasket over den mega triste information. Din altid fandenivoldske personlighed har altid givet dig en masse knubs på vejen. Husker første gang du skulle hilse på chp capot crewet i AA. Alt var fryd og gammen indtil du fik en af dine sindsyge ideer om at skulle smadre postkasser nede i entreen. Politiet kom selvfølgelig og du var da også villig til erstatning... Diskution med mail osv endte i et par håndmadder og kasten med børnecykler... var faktisk ret griner selvom stemningen var lidt trygget. Vi kom i byen og du kom også et par timer efter, med rifter og sår mange steder. Tingene blev snakket ud og alle var gode venner igen. sådan skal det sku være.
undre mig stadig over hvem der smadrede den der rude, den aften, men tror desværre aldrig vi for en forklaring på det, da du har taget den med dig.
Dennis du har altid overrasket og altid være en ven, som holdt af dine venner. Var altid klar til at beskytte folk du kender, selvom du er en lille lort. En rigtig jyde med attityde.
Når alt kommer til alt, vil jeg sku savne dig. Dig og dine direkte meninger og alt og alle.
Sket er sket, ville bare ønske det hele var endnu en af dine mange jokes
Vi ses på den anden side.
R.I.P.
Feffe
ps din profil herinde 123123 og din personlighed generelt, vil altid blive husket og savnet
Dennis du ved squ godt hvor meget jeg savner dig!!!
sad i en fuckin bus midt i tyskland da telefonen bipper. At side blandt 50 festglade mensker og mindes dig vil jeg aldrig glemme. Hver og en i bussen mindede mig om dig.
"I only scratched the surface of the thoughts you had within
And for me your life had just begun"
-Clawfinger - I Guess I'll Never Know
Dennis jeg er ikke længere bange for at dø for jeg ved at jeg har en ven som venter!
Dennis du vil aldrig blive glemt!
Elsker dig squ stadig mand!!
Mester for helvede..Ka ikk' sætte ord på min sorg. Det er helt ufatteligt. Jeg fik talt rigtig meget med dig, os uden for CA. Selvom jeg kun har mødt dig én gang, (den gang Feffe omtaler), føles det uvirkeligt det her.
I skrivende stund er tårene på vej ud af hovedet.
Samtidig vil jeg kondolere med din familie, venner og alle på CA, da vi har mistet en stor mand.
En meget trist meddelse at få - manden man har delt så mange timer sammen med på nettet, stort fra jeg begyndte at hænge på irc - for noget der må være 5 år siden.
De numre jeg har liggende som du har smæsket sammen, vil blive gemt til evig tid - dit minde vil blive husket med musikken
Kendte dig ikke som "rigtig" person, kun som virtuel person, men for satan hvor har de andre sagt og skrevet meget positivt om dig, så det vil jeg huske dig for.
Det er altid sørgeligt at miste nogen man holder af, om man så kender dem ordentligt eller ej.
"When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
At the end of the storm
Is a golden sky
And the sweet silver song of a lark
Walk on through the wind
Walk on through the rain
Tho' your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on
With hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone"
Du har fundet din gyldne sky efter stormen - spil noget godt musik for englene, for du er helt sikkert i himmelen.
May your soul and spirit forever live on - in our hearts and in our souls.