Gæt en celeb jeg har været til byfest med :D

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

det er en af de få gange man er glad nok for at man ramte den forkert, og så er man ligeglad med om man indkasere en bogie eller en dobbelt bogie.. :wink:
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

var til fest med Y-not aberne i lloret del mar.. hvor det endte med de ikke kunne tag det.. og ham for sangeren knækkede sig i en bus tilbage...!
tsk tsk....
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

3dotz skrev:
DjMail skrev: Og jeg har drukket med ham der frz dér
Det er da også Danmarks største celeb. Spørg en hvilken som helst pige mellem 14 og 20 og de vil vide, hvem FrZ er.

...
I morer jeg :P

Jeg mangler altså stadig nogen enkelte unge damer - og hvert år kommer der jo en hel del nye :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
explodedk

Indlæg af explodedk »

var til fest med Y-not aberne i lloret del mar.. hvor det endte med de ikke kunne tag det.. og ham for sangeren knækkede sig i en bus tilbage...!
tsk tsk....
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Jeg har klappet DJ Freedom på skulderen til noget alkoholfri diskotek da jeg blev konfirmeret :)
Og så har jeg haft Jesper Grønkjær's tysk-dansk ordbog i 8-9. klasse :)

Det er nogle bedrifter der har sat dybe spor i mit hjerte! :)
Billede
CyberZink

så det sku min tur...

Indlæg af CyberZink »

har givet uffe holm en lammer i byen ;) han var frisk nok ;) (efter og ha set hans show)

har givet hele saybia mcd mad ;)

har mødt hele holder fra langt fra las vegas ;) plus katja k. flere gange i byen (waaaauw eller noget) hehe

ellers er der, kim larsen. erik clausen, hele bæggelarget ( eller hvad fanden det hedder det norske hold) håndboldet holdet (den gang anja a spillede der)...

også prikken over í et.. har været med ude og sælge et "hot" bilanlæg til burhan g :roll: :roll: :roll:

//morten_t
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Jeg har krammet Katja K på et diskotek :)
explodedk

Indlæg af explodedk »

nååå ja. har faktisk også serveret 12 sundae is til frank hvam der kom alene og ikke skulle ha det med...
mickon

mail

Indlæg af mickon »

jeg har skrevet med Mail på irc !
jeg har også skrevet med Odder på irc !
i'm the juggernaut, BITCH!
Besvar