Der er en del fejl helt sikkert. Men jeg følte mig nu underholdt. Nok mest fordi det ikke er en superhelte-historie. Det er en familie i mængden man følger og ikke nogen med "Jeg skal redde verdenen - attitude". Dem møder man også i biroller, men det er ikke filmens omdrejningspunkt.
Det er klart at en Spielberg/Cruise konstallation skal man have store forventninger til. Og det er måske her den skuffer mange (ihvertfald FrZ). Det er slet ikke en film i samme genre som Minority Report men mere som netop Signs. Det synes jeg er fedt. Især da jeg godt kan lide det koncept ved en film som Signs er bygget op om. Ikke sagt at MR ikke er en god film. Det er bare to vidt forskellige måder at lave film på.
Det der kunne have været et kæmpe plus for War Of The Worlds, ville være at have ladet den foregå i samme tid som bogen. Det ville iøvrigt også have sparet filmen for en del af dens fejl da nogle af dem er nutidsrelateret
Jeg synes det er en udemærket film, men den vil nok forsvinde i mængden med andre film. ID4 blev en kæmpe succes på dens effekter, og derfor bør nye film i rækken levere noget mere end bare effekter og komiske indfald. Historien, som det også er sagt er for hullet/vag. Det kan lige så godt skyldes at det simpelthen ikke vil sælge til det svagtfattende brede filmpublikum. Man skulle nødig sætte dem til at tænke mens de så en film jo
Med andre ord så levere den 2 timers underholdning uden at bidrage med noget mere. Ikke noget man bliver synderligt overrasket over, men synes heller ikke man sidder med en skuffelse bagefter... Mere en "nå, det var så den film" oplevelse.
Er det forresten kun i Aalborg folk ikke kan finde ud af at gå på toilettet før filmen starter? Både til Star Wars, Sin City og War Of The Worlds føltes det som Hovedbanegården i myldretiden... AAAAAAAARRRRRGGGGGH!!!!!!!

Bliv på Jeres pladser for fanden eller pis i sidemandens coladunk! Jeg gider ikke lade mine 70 kr. gå til spilde fordi fjolser ikke kan kontrollere deres blærer. Hvis jeg vil se sådan noget findes der masser af bizarre film på nettet! Godt nok er personerne klamme som var de Kirsten Hyttemeyer men det er trods alt gratis!