Danske online cd-butikker der tager Maestro?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

QZL, der er jeg også sikker på at de kun må ha 3 kontrolcifre..... :roll:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nej for du kan overføre pengene via kontonummer.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

QZL, havde jeg ikke lige set, tek for det....:)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

vnL skrev:Det er fordi der er 2 slags Maestro, man kan få et Maestro i England med kun 3 kontrol cifre som kan bruges på nettet, derfor de kan skilte med det.
Har godt lagt mærke til det.. Der findes nogle med chip i også. Der kommer nogle gange udenlanske folk og handler, når jeg er på arbejder, og de spørger om vi tager i mod MaestroCard. Deres er så med chip i, mærkligt nok...
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Jeg er 17 og indtil min næste fødselsdag er det mine forældre der står med ansvaret for et evt. overtræk på mit visa-dankort (ikke fordi jeg kommer til at prøve det 8) ). Nogle af mine venner har kun Visa Elektron, som også er et ungdomskort og det virker i hvert fald over Telmore, men jeg har danskebank og de bruger det lortekort Maestro. I hvert fald kan du sagtens få Visa-Dankort, hvis bare du spørger dine forældre pænt :wink:
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

DJ LAU - Hmm, det ku være man sku prøve det så...:P
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

har selv låst mit dk kort inde i en bankboks og fået et hævekort. Det har faktisk hjulpet på min økonomi uden at jeg er blevet mindre stiv når jeg har været i byen.. :lol:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu er de godt nok ikke danske. Men du kan betale med Mastercard på www.hmv.co.uk og www.cdwow.com

Billig, hurtig levering og et ok udvalg... Hmv har også en mindre vinylsektion... Besøger den af til med mit visa-kort :) CD'er og DVD'er foretrækker jeg fra cdwow. Har efterhånden lagt en del penge der :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Silian^

Visa electron

Indlæg af Silian^ »

mikkel_hansen_99 skrev:Hrmm hrmm..... Nu er jeg så kun 16, men okay.... :twisted: :twisted:
Anskaf dig et Visa Electron. Det kan bruges i de fleste online-butikker ;)
Mikkel

Re: Visa electron

Indlæg af Mikkel »

Silian^ skrev:Anskaf dig et Visa Electron. Det kan bruges i de fleste online-butikker ;)
Jeg har op til flere gange nævnt at BG Bank ikke har Visa Electron, de har Maestro... Synes også det er mega-nederen...
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Du er vel ikk låst fast til BG Bank?

Man kan let oprette en konto i Nordea uden dine forældre aner det, det gjorde jeg da jeg ville spille online poker og købe tøj over nettet :)
Billede
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

vnL skrev:Du er vel ikk låst fast til BG Bank?

Man kan let oprette en konto i Nordea uden dine forældre aner det, det gjorde jeg da jeg ville spille online poker og købe tøj over nettet :)
Jeg tror min far vil undre sig lidt hvis der en dag kommer en kontoudskrift fra Nordea att. til Mikkel Hansen...:P;)
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Hey sømand, hvor gammel er du? Du kan da bare oprette kontoen hos nordea og få al posten via epost, hvad er det du er bange for overfor din far? Jeg mener han hedder vel ikke peter lundin eller jønke?
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Kaptajn, blev 16 i maj, så.....
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

mikkel_hansen_99 skrev:
vnL skrev:Du er vel ikk låst fast til BG Bank?

Jeg tror min far vil undre sig lidt hvis der en dag kommer en kontoudskrift fra Nordea att. til Mikkel Hansen...:P;)
Det kan man melde fra, så du kun kan se det over netbank.
Billede
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

vnL.... Ej, jeg snakker sgu lige med min far om det Visa DK med underskrift-ting-noget....
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

mikkel_hansen_99 skrev:vnL.... Ej, jeg snakker sgu lige med min far om det Visa DK med underskrift-ting-noget....
Hehe... gør det... det plejer at virker, med at sige "min økonomi er jo god, siger min bankrådgiver, og jeg har jo et fritidsjob, hvor jeg tjener penge" :-P Det har jeg sagt, ov vi tager ned i banken, hér engang i næste uge (hvor han også her ferie, min far) Og skriver under :-P
Besvar