Mangler DVD-afspiller (DivX & Xvid + srt og sub)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
overlord
Geografisk sted: DK

Mangler DVD-afspiller (DivX & Xvid + srt og sub)

Indlæg af overlord »

Igår da jeg fyldte 18 fik jeg en Kiss DP-1500 af de gamle. Men den er forfærdelig fordi den fryser konstant. Efter at have set én film kan jeg ikke se film mere, jeg kan sågar ikke engang nå at opdatere firmwaren da afspilleren når at fryse enten inden eller under opdateringen. Så jeg står her og vil sende den tilbage til Getmore, få pengene igen, og så er spøgsmålet hvilken jeg så skal have?

Kravet var at den understøttede xvid/divx og vigtigst af alt undertekster (.srt .sub). Altså hvis jeg havde en avi fil og en srt/sub fil med samme navn, så spiller afspilleren automatisk underteksten. Det gør Kiss, men jeg er virkelig træt af dem. Kender I andre på markedet der kan det med underteksterne?

håber der er nogle med lidt idéer derude :)

på forhånd tak
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Køb en Xbox. Mener de kan.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

amitech mediecenter kan og ja en xbox kan
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Re: Mangler DVD-afspiller (DivX & Xvid + srt og sub)

Indlæg af Ocean »

overlord skrev:Igår da jeg fyldte 18 fik jeg en Kiss DP-1500 af de gamle. Men den er forfærdelig fordi den fryser konstant. Efter at have set én film kan jeg ikke se film mere, jeg kan sågar ikke engang nå at opdatere firmwaren da afspilleren når at fryse enten inden eller under opdateringen.

Du er ikke alene... Jeg er ved at brække mig over min DP-1000. Der har ikke været andet end problemer med det lort. Ligemeget om du opdatere firmwaren konstant.. Ufedt at skal opdatere for hver film man skal se..

Flot KiSS... Jeg havde set frem til en super DVD afspiller, men ak ak ak...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

En super dvd-afspiller kan somregel ikke spille alle mulige fuskede formater... Og så vejer den en del mere en KiSS...
Senest rettet af QrazyLeg 17 jun 2005, 18:23, rettet i alt 1 gang.
overlord

Indlæg af overlord »

Jeg er ikke så hip på en xbox :( Den har så vidt jeg ved ikke coax indgang? Ved sgu ikke med fuskede formater. Den ene film jeg nåede at afprøve var en ganske almindelig dvd købt i fona.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Med fuskede formater mener jeg XviD/DivX...
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Kan anbefale Amitech DVD 705 http://www.amitech.dk/includes/webprodu ... /54705.asp

Den kan tage DivX og Xvid uden problemer(Jeg har hvertfald ikke oplevet nogle) Omkring Sub's ved jeg ikke da jeg ikke har prøvet det, men den skulle supportere det.

Er hvertfald fuldt ud tilfreds med min.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

min kiss dp1500 virker perfekt... Til jer der har en der ikke virker.. har i hørt om 24 måneders reklamationsret????

Jeg er sikker på domin også kan fortælle nogle lykke historier om dette produkt. Omkring subs, ja så virker det ihvertfald på den
overlord

Indlæg af overlord »

Fairground: Jeg har sendt en pm til dig, kan du ikke lige slettet lidt så du kan få den?

Feffe: Var den første du god problemfri eller hvad? Det er bare ærgeligt hvis man sender 4 tilbage, og betaler fragten 4 gange. For man forventer jo den virker første gang.
moejensen

Aldi

Indlæg af moejensen »

Jeg ved godt det lyder lidt billigt, men jeg har lige købt en DVD-afspiller af mærket BlueT...et eller andet. Den spiller det hele uden problemer, og kan også klare undertekster (har ikke testet). Den koster 400 og der er 3 års garenti...så får man ikke mere for pengene :-)
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

moejensen: De har den i Aldi.. stadig til 399

Det gode ved aldi er du bare siger den er gået i stykker hvis du er træt af den og hvis de ikke har flere på lager får du dine penge tilbage... de tjekker ikke noget...
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Will skrev:moejensen: De har den i Aldi.. stadig til 399

Det gode ved aldi er du bare siger den er gået i stykker hvis du er træt af den og hvis de ikke har flere på lager får du dine penge tilbage... de tjekker ikke noget...
Skulle lige selv til at skrive det, med Aldi!

De har nogle fede produkter (nu tænker jeg på elektronik) har købt mit Digi kamera i Aldi, det til 1999.- Medion 6.36 mpixel. Dét fandme billigt, og Medion er da også mærke. De handler med det i TDC, bla. Såe, kan kun anbefale ting i Aldi (af deres elektronik :-P )
Besvar