REQ: Hard Dance Maina - Alle albums

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Mekker
Geografisk sted: Midtjylland, Skive
Kontakt:

REQ: Hard Dance Maina - Alle albums

Indlæg af Mekker »

Jeg søger Hard Dance Maina alle deres album i splittet filer, ikke hvor de er mixet sammen af en eller anden pulsedriver :P

Jeg ved godt det er en lidt voldsom upload, men jeg har en ftp hvor du kan uploade til.
what goes up, must come down
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

såsåså.. Det er ikke en eller anden Pulsedriver.. det er Pulsedriver :D

og det er ham selv der har mixet det ;) Det jeg vil anbefale dig er at brænde skidtet ud, og så kan du jo så smide den ind som splittet.. Men det synes jeg er lidt synd, da den jo er mixet i et stykke, og det ville give et forkert flow..

Har den ikke som splittet men mener jeg har et par af de mixes liggende.

EDIT:
har den her liggende:
VA_-_Hard_Dance_Mania_Vol_4_Mixed_by_Pulsedriver-2CD-2005

Men som sagt må du selv splitte den op, hvis det er det du ønsker :)
Mekker
Kontakt:

Indlæg af Mekker »

odder skrev:såsåså.. Det er ikke en eller anden Pulsedriver.. det er Pulsedriver :D

og det er ham selv der har mixet det ;) Det jeg vil anbefale dig er at brænde skidtet ud, og så kan du jo så smide den ind som splittet.. Men det synes jeg er lidt synd, da den jo er mixet i et stykke, og det ville give et forkert flow..

Har den ikke som splittet men mener jeg har et par af de mixes liggende.

EDIT:
har den her liggende:
VA_-_Hard_Dance_Mania_Vol_4_Mixed_by_Pulsedriver-2CD-2005

Men som sagt må du selv splitte den op, hvis det er det du ønsker :)
Hehe, det er rimelig irraterne det hele skal være samlet og hvis man splitter det, så lyder det ikke særlig godt, derfor jeg søger en der har alle albums hvor filerne er splittet :D

Har den allrede selv, ellers tak :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

zek skrev: Hehe, det er rimelig irraterne det hele skal være samlet og hvis man splitter det, så lyder det ikke særlig godt, derfor jeg søger en der har alle albums hvor filerne er splittet :D
Hard Dance Mania er jo megamix albums... De findes ikke hvor de er splittet op som almindelige dårlige albums som Now Music vol 24458.

Du må igang på KaZaA, eMule og hvad der nu ellers bruges af de unge i dag. Søg efter sangene enkeltvist, og nej ikke efter Hard Dance Mania...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

ville ikke bruge 10 sek på at finde kazaa frem for at hente de sørgelige numre hehe.

og jo det er bare en eller anden pulsedriver haha
Mekker
Kontakt:

Indlæg af Mekker »

QrazyLeg skrev:
zek skrev: Hehe, det er rimelig irraterne det hele skal være samlet og hvis man splitter det, så lyder det ikke særlig godt, derfor jeg søger en der har alle albums hvor filerne er splittet :D
Hard Dance Mania er jo megamix albums... De findes ikke hvor de er splittet op som almindelige dårlige albums som Now Music vol 24458.

Du må igang på KaZaA, eMule og hvad der nu ellers bruges af de unge i dag. Søg efter sangene enkeltvist, og nej ikke efter Hard Dance Mania...
Jeg ved det er pre'd som splittet filer. Fandt engang et pre navn der mineder lidt om det her: Hard_Dance_Maina_2-SPLITTETFILES-Gruppe
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ja men det er stadig med Pulsedriver ind over og det er samme resultat som hvis du selv splittede filerne...
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Zek hvor gammel er du egentlig?

Hvis du ikke ved, hvem Pulsedriver er, så er det nok ikke studenterhuen, du har haft mest brug for.

Hvis du er ude efter samtlige numre fra tracklisten, så skriv dog navnene ned og søg efter dem enkeltvis.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Mekker
Kontakt:

Indlæg af Mekker »

3dotz skrev:Zek hvor gammel er du egentlig?

Hvis du ikke ved, hvem Pulsedriver er, så er det nok ikke studenterhuen, du har haft mest brug for.

Hvis du er ude efter samtlige numre fra tracklisten, så skriv dog navnene ned og søg efter dem enkeltvis.

...
Altså nu var det lidt ironisk ment det med "en eller anden pulsedriver", og fordi jeg skrev det på den måde er fordi jeg synes ikke det er særlig godt klaret, i forhold til en cd DJ Tiesto har mixet.

Jamen nu spurgte jeg jo herinde efter hjælp og det er lidt nemmer hvis nogle havde dem til og ligge ind at skulle selv til og finde dem på nettet enkeltvis.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe god sammenligning der du går lige fra asken til ilden hehe.
nok hellere ikke de 2 genre du skal sammenligne, mixes heldigvis på forskellige måder :)
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

@ 3 dotz: siger det ikke alt, når han skriver luk sjælland i sit logo og selv kommer fra Skive, som er jo kendt for at være verdens røvhul undtagen når de har beach party? :)
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

hehe... nice1 LeG0lAsDK...

helt ærligt hva fanden vil du med albumene hvis du ikke vil have dem mixet sammen... som alle andre siger så søg da numrene... det tager 20 sek at splitte lortet op selv med Musiccutter, så find da albumsne og cut dem op..
Det relname du skrev; Hard_Dance_Maina_2-SPLITTETFILES-Gruppe, det er jo stadig mixet sammen.. det er bare cuttet der hvor sangen ifølge tracklisten stopper...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Min erfaring er også at der er mangel på lækre trunter når der er Beach Party... men nu skred jeg så også fra stedet da Drengene Fra Angora skulle på scenen. Gad ikke spilde min tid...

Bortset fra det var det nu en ganske god måde at tilbringe en regnfuld lørdag på. Bikstok Røgsystem var faktisk ret gode :)
Besvar