Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
YaKuZa_MaB skrev:For helvede mand tillykke med det! jeg kommer jo også altid for sent på den hehe!!!
Men skal vi ikke bare sige at jeg lige har smidt 7500 til vores ringe og her den 28/5 skulle der meget gerne ringe lidt klokker til mit bryllup!!
Jeg glæder mig til at se billedet af Mors dreng og den skønne trunte som har fordrejet hans hoved og fået ham til at sige ja til kun en pige resten af livet.
Et stort tillykke min dreng
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Hvem har knægtens mobilnummer, så vi lige kan få checket op på om hun virkelig sagde ja?
Det er jo hørt før, at trunter laver en Runaway Bride.
Og hvis han er taget på tidlig bryllupsrejse til Lalandia eller hvor hans mødom skal tages, så viderebring lige vores lykønskninger i tilfælde af, at der ikke findes internet i den del af verden, som Yakuza og konen befinder sig i
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
3dotz skrev:Hvem har knægtens mobilnummer, så vi lige kan få checket op på om hun virkelig sagde ja?
Det er jo hørt før, at trunter laver en Runaway Bride.
Og hvis han er taget på tidlig bryllupsrejse til Lalandia eller hvor hans mødom skal tages, så viderebring lige vores lykønskninger i tilfælde af, at der ikke findes internet i den del af verden, som Yakuza og konen befinder sig i
...
Sms hermed afsendt...
Svar på sms: Hun sagde ja og billeder kommer op i løbet af de kommende dage.