Bedste Star Wars

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
farmer
Geografisk sted: Aalborg

Bedste Star Wars

Indlæg af farmer »

Er der nogen der har nogen ide om hvilken gruppe der har lavet det bedste release af den nyeste star wars ?... har tjekket div. samples osv. men kan ikke rigtig finde ud af det..
nogen der ka hjælpe ?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ja især da vi ikke må skrive gruppenavne her, så er det da et glimrende request.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

QrazyLeg skrev:Ja især da vi ikke må skrive gruppenavne her, så er det da et glimrende request.
Smukt...

@ farmer. Du har rent faktisk mulighed for at tjekke kvaliteten vha diverse samples.... Og nej, vcdquality.com kan ikke hjælpe dig :) :)

Men ellers så er det bare med at vente på at de "gode gamle" grupper laver en svcd af skidet...
men gider først selv at snuppe den når der kommer en god dvdscr. hvilket vil sige efter sommerferien.... Ellers så er imperial biografen, nok den bedste kvalitet, da de afspiller digitalt ! :D :D :D
farmer
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af farmer »

havde faktisk regnet med PM.. da jeg faktisk godt vidste i ikke ville ud med gruppenavne.. men oki.. så må i da meget undskylde
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Vil ikke sige så meget om det wp der kom for et par uger siden. Egentlig gad jeg ikke se den version, men kæmpede mig alligevel igennem i går. Kan man abstrahere fra de 2 counters (hvilket er meget svært) så er den rigtig god. Lyden er god og billede er cool nok. Tror hverken TC eller TS kan matche den i actionscenerne. Men der er lige de f..king tællere ;)

Rigtig god film btw. Tror jeg går i biffen og ser den en dag....
Besvar