Spørgsmål 1Hvad sker der med Frodo i den sidste af Ringenes Herre ???
Hvorfor skal han sejle væk? Er det fordi han i virkeligheden døde dengang han blev spydet af sværdet, og så bare fik en ekstra billet til livet?
Spørgsmål 2
Og får man svaret på........ Hvem som egentlig er faderen til Anakin Skywalker eftersom kraften er så stærk ved ham.
Det undrer jo de 2 jedi meget, og spørger også moderen efter faderen, men intet svar.....
Et par af livets mysterier.......
Redaktør: Moderators
Et par af livets mysterier.......
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Nu har jeg set Star Wars omkring 1 million gange, og jeg har endnu ikke hørt noget om Anakin Skywalker's/Darth Vader's far. Det du tænker på er nok, da Darth Vader fortæller Luke Skywalker at han er hans far..r0rre skrev:Spørgsmål 2: Det er jeg ret overbevist om at du får at vide i 4, 5 eller 6 - Kan dog ikke præcist huske hvilken af dem og det er egentlig heller ikke særlig vigtigt.
Anakins far hører vi aldrig noget om. I hvert fald ikke i filmene. Har ikke læst de 9 bøger der er lavet, men det kan jo være det står i en af dem, eller at svaret kommer i den kommende serie, som foregår imellem episoderne..
Hvad angår Ringenes Herre, så er det ikke film jeg har set ret mange gange.. Ja de er fede og flot lavet, men de fangede mig aldrig.. Så dét spørgsmål vil jeg ikke kommentere
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Svar 1: Frodo sejler til elverne for at dø. Han blev så svækket af sværet at såret aldrig vil hele. Det eneste der gjorde at han blev ved med at leve var ringen der gav ham kræfter.
Svar 2: Hvilken lighed er der mellem Ringenes Herre og Star Wars? Se det er netop det som også gør de to historier forskellige. For medens Ringenes Herre er fortællingen om verdenshistoriens gang så er Star Wars fortællingen om forskellige religioner, en slags bibelfortælling om man vil. Anakin Skywalker har ikke en far. Anakin betyder kriger, Jesus betyder budbringer. Shmi siger netop i Episode 1 at han ikke har en far. Hmmm henfør Shmi til Jomfru Maria og puslespillet falder nogenlunde på plads...
Hvis det lyder helt hen i vejret vil jeg foreslå at du læser "Star Wars: An Imperial Myth" fra 1988
Svar 2: Hvilken lighed er der mellem Ringenes Herre og Star Wars? Se det er netop det som også gør de to historier forskellige. For medens Ringenes Herre er fortællingen om verdenshistoriens gang så er Star Wars fortællingen om forskellige religioner, en slags bibelfortælling om man vil. Anakin Skywalker har ikke en far. Anakin betyder kriger, Jesus betyder budbringer. Shmi siger netop i Episode 1 at han ikke har en far. Hmmm henfør Shmi til Jomfru Maria og puslespillet falder nogenlunde på plads...
Hvis det lyder helt hen i vejret vil jeg foreslå at du læser "Star Wars: An Imperial Myth" fra 1988
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright