Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
haha nice daclown så bliver jeg jo snart nødt til at smide flere penge i daclown A/S Men nu har du vel husket at fortælle hende om konsekvenserne ved at være sammen med dig? Jeg skal vist hive lidt afkast ind
Men nice lige at du skriver en hilsen.. Lader til at jeg snart er single, og SÅ kan jeg bruge min investering til noget Promovér firmaet daclown.. Vi skal på syg druk når du kommer hjem igen
Hehe.... Du tager vel godt med billeder med hjem? Skal se om du har klaret dig lige så godt som jeg (Du kæmper mod knapt 600 billeder og 40 minutter film :p )
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr skrev:Hehe.... Du tager vel godt med billeder med hjem? Skal se om du har klaret dig lige så godt som jeg (Du kæmper mod knapt 600 billeder og 40 minutter film :p )
dwr skrev:Hehe.... Du tager vel godt med billeder med hjem? Skal se om du har klaret dig lige så godt som jeg (Du kæmper mod knapt 600 billeder og 40 minutter film :p )
ska prøve, men jeg taber nok stort
Han skal sq da overhovedet ikke tage billeder.. han skal bare være et svin med sin kæp og promovere min investering Daclown A/S skal være et verdensomspændende firma der sikrer mig fisse uanset hvor jeg er i verden
Fortsæt arbejdet Daclown.. men du må nu gerne lige tage et enkelt billede eller to så jeg kan se hvad det er jeg betaler for