Denne her sommer, bliver smuk rigtigt smukt endda.....
Gode gamle Gentofte, hvor undertegnede oplevede både ACDC og metallica, på en fantastisk sommeraften for mange år tilbage og MJ derude... Danner igen rammen om en vældig aften - nemlig Giants of rock!!! YIR Hvor er det dog befriende at andre, end blot Roskilde, Spot festivallerne og Horsens tør at vise nosser i Dansk musikliv... Langfingeren til alle Bolly Holly festivallerne som hærger det danske musiklandskab om sommeren (læs, Langeland, Skive, Hangar og hvad de andre musikfestivaller nu engang hedder... ), med deres ditto tyggegummi musik.
Nå men lineuppet bliver indtil videre, Rammstein og Slayer plus 2 andre navne, altså der kommer nok ikke særlig mange chicks den aften, tilgengæld er der dømt stodderaften med Gutterne, med en masse bajere og hård rock..
Ses derude den 10 Juli. Glæder mig meget til at se det, bliver fandme smukt. Nogle andre der skal derud?
Giants of Rock!! Festival @ CPH
Redaktør: Moderators
Jeg skal ikke selv, da jeg er i Frankrig og klatrer på det tidspunkt. Men jeg ved da et en flok på en 10 stykker af min omgangskreds skal over og tyller pils og høre rock
Så der bliver jydebesøg 
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup