Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
odder skrev:
If U c4n r34d this U r34lly n33d t0 g37 l41d
tjae de glemmer jo så ét t som skulle have været et 7-tal.. men oversat til engelsk står der: If you can read this you really need to get laid
Ja så har du da glemt et 7=t???
If U c4n r34d 7his U r34lly n33d t0 g37 l41d
Men det jeg egentligt ville sige, så bruger man da også 5 i stedet for s, og 9 i stedet for g.. så den ville, hvis jeg havde lavet den, skulle have heddet >>
If U c4n r34d 7hi5 U r34lly n33d t0 937 l41d
hehe du glemte 1 i this/7h15 og nej jeg havde ikke glemt det.. jeg kommenterede det bare, men skrev deres
Og for at det så ikke skal være løgn har i begge glemt det typiske 7/t i "to". Alle overser af en eller anden grund ord med to bogstaver.
Og beviset kommer ved det allerførste ord "If", der er enndu ingen der har rettet det til et 1
Så min rettelse ser således ud...
1f U c4n r34d 7h15 U r34lly n33d 70 937 l41d
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
odder skrev:
If U c4n r34d this U r34lly n33d t0 g37 l41d
tjae de glemmer jo så ét t som skulle have været et 7-tal.. men oversat til engelsk står der: If you can read this you really need to get laid
Ja så har du da glemt et 7=t???
If U c4n r34d 7his U r34lly n33d t0 g37 l41d
Men det jeg egentligt ville sige, så bruger man da også 5 i stedet for s, og 9 i stedet for g.. så den ville, hvis jeg havde lavet den, skulle have heddet >>
If U c4n r34d 7hi5 U r34lly n33d t0 937 l41d
hehe du glemte 1 i this/7h15 og nej jeg havde ikke glemt det.. jeg kommenterede det bare, men skrev deres
Og for at det så ikke skal være løgn har i begge glemt det typiske 7/t i "to". Alle overser af en eller anden grund ord med to bogstaver.
Og beviset kommer ved det allerførste ord "If", der er enndu ingen der har rettet det til et 1
Så min rettelse ser således ud...
1f U c4n r34d 7h15 U r34lly n33d 70 937 l41d
Hihi, ja sørme så.. og her prøvede jeg at rette.. Haha, jeg skal aldrig blive korekturlæser/lærer
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
QrazyLeg skrev:Det kan gøre mig mindst lige så irriteret at se folk ikke starte sætninger med store bogstaver, undlade komma og punktum og generelt ikke stave ordentligt. Der er nogen der er ordblinde, så der er det selvfølgelig helt acceptabelt, men er 90% af boardets, nettets (IRC) brugere virkelig det? Kan det være så svært at læse ens eget post igennem for de værste fejl?
Der er en ting, der får mig til at krumme tærerne i frustration mere end ovenstående. SMS-sproget. Brug af store bogstaver midt/sidst i flere ord fordi man synes det ser smart ud, får en til at fremstå som et grinagtigt fjols i mine øjne. Folk der bruger R istedet for "er", J istedet for "jeg" osv. virker bare snotdumme og hamrende uintelligente hos mig. Det er folk jeg ikke gider bruge min tid på i hverdagen.
Flame mig for den kommentar eller lad være. Det var bare rart at komme af med.
HØRT!
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
QrazyLeg skrev:Det kan gøre mig mindst lige så irriteret at se folk ikke starte sætninger med store bogstaver, undlade komma og punktum og generelt ikke stave ordentligt. Der er nogen der er ordblinde, så der er det selvfølgelig helt acceptabelt, men er 90% af boardets, nettets (IRC) brugere virkelig det? Kan det være så svært at læse ens eget post igennem for de værste fejl?
Der er en ting, der får mig til at krumme tærerne i frustration mere end ovenstående. SMS-sproget. Brug af store bogstaver midt/sidst i flere ord fordi man synes det ser smart ud, får en til at fremstå som et grinagtigt fjols i mine øjne. Folk der bruger R istedet for "er", J istedet for "jeg" osv. virker bare snotdumme og hamrende uintelligente hos mig. Det er folk jeg ikke gider bruge min tid på i hverdagen.
GamBi skrev:DET ER IKKE ANDET END ET FUCKINGZ POP SPROG! ligesom alt det der -> R = er og D = DU..
DET MÅ STOPPES !!!!!! Kan bare ikke tage det
Hvis det ikke er lige så poppet at bruge Z'er i ordene, så ved jeg nu snart ikke..
Men helt enig... der er ikke noget værre end når folk skriver som en flok 14-årige pubertetstøser...! HeJza.. D hEr SmS-sProg R bArE sÅ zEjT!!
KnUzZeR oG kRaMzErE fRa BoLlEtTe 14åR
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
næste gang og hver gang jeg får en sms besked i poptøse chat sporg, får afsenderen lov til at skrive den om, ellers kommer der ikke noget svar fra mig. kan squ ikke spilde min tid på at tyde den slags
DjMail skrev:næste gang og hver gang jeg får en sms besked i poptøse chat sporg, får afsenderen lov til at skrive den om, ellers kommer der ikke noget svar fra mig. kan squ ikke spilde min tid på at tyde den slags