Her var så endnu en hun køn

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

odder skrev:
FrZ skrev:
odder skrev:
If U c4n r34d this U r34lly n33d t0 g37 l41d

tjae de glemmer jo så ét t som skulle have været et 7-tal.. men oversat til engelsk står der: If you can read this you really need to get laid
Ja så har du da glemt et 7=t???

If U c4n r34d 7his U r34lly n33d t0 g37 l41d

Men det jeg egentligt ville sige, så bruger man da også 5 i stedet for s, og 9 i stedet for g.. så den ville, hvis jeg havde lavet den, skulle have heddet >>

If U c4n r34d 7hi5 U r34lly n33d t0 937 l41d
hehe du glemte 1 i this/7h15 ;) og nej jeg havde ikke glemt det.. jeg kommenterede det bare, men skrev deres :D
Og for at det så ikke skal være løgn har i begge glemt det typiske 7/t i "to". Alle overser af en eller anden grund ord med to bogstaver.

Og beviset kommer ved det allerførste ord "If", der er enndu ingen der har rettet det til et 1 ;)

Så min rettelse ser således ud...

1f U c4n r34d 7h15 U r34lly n33d 70 937 l41d
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

[quote="Down\"]D R da maXX fedt at skrive sådan her..Eller :>[/quote]

Ja, hvis du er en pige på 12 år som stadig ikke fatter en skid!
Slet mig
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

UnitedPublic skrev:
odder skrev:
FrZ skrev:
odder skrev:
If U c4n r34d this U r34lly n33d t0 g37 l41d

tjae de glemmer jo så ét t som skulle have været et 7-tal.. men oversat til engelsk står der: If you can read this you really need to get laid
Ja så har du da glemt et 7=t???

If U c4n r34d 7his U r34lly n33d t0 g37 l41d

Men det jeg egentligt ville sige, så bruger man da også 5 i stedet for s, og 9 i stedet for g.. så den ville, hvis jeg havde lavet den, skulle have heddet >>

If U c4n r34d 7hi5 U r34lly n33d t0 937 l41d
hehe du glemte 1 i this/7h15 ;) og nej jeg havde ikke glemt det.. jeg kommenterede det bare, men skrev deres :D
Og for at det så ikke skal være løgn har i begge glemt det typiske 7/t i "to". Alle overser af en eller anden grund ord med to bogstaver.

Og beviset kommer ved det allerførste ord "If", der er enndu ingen der har rettet det til et 1 ;)

Så min rettelse ser således ud...

1f U c4n r34d 7h15 U r34lly n33d 70 937 l41d
Hihi, ja sørme så.. og her prøvede jeg at rette.. Haha, jeg skal aldrig blive korekturlæser/lærer ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

QrazyLeg skrev:Det kan gøre mig mindst lige så irriteret at se folk ikke starte sætninger med store bogstaver, undlade komma og punktum og generelt ikke stave ordentligt. Der er nogen der er ordblinde, så der er det selvfølgelig helt acceptabelt, men er 90% af boardets, nettets (IRC) brugere virkelig det? Kan det være så svært at læse ens eget post igennem for de værste fejl?

Der er en ting, der får mig til at krumme tærerne i frustration mere end ovenstående. SMS-sproget. Brug af store bogstaver midt/sidst i flere ord fordi man synes det ser smart ud, får en til at fremstå som et grinagtigt fjols i mine øjne. Folk der bruger R istedet for "er", J istedet for "jeg" osv. virker bare snotdumme og hamrende uintelligente hos mig. Det er folk jeg ikke gider bruge min tid på i hverdagen.

Flame mig for den kommentar eller lad være. Det var bare rart at komme af med.
HØRT!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

QrazyLeg skrev:Det kan gøre mig mindst lige så irriteret at se folk ikke starte sætninger med store bogstaver, undlade komma og punktum og generelt ikke stave ordentligt. Der er nogen der er ordblinde, så der er det selvfølgelig helt acceptabelt, men er 90% af boardets, nettets (IRC) brugere virkelig det? Kan det være så svært at læse ens eget post igennem for de værste fejl?

Der er en ting, der får mig til at krumme tærerne i frustration mere end ovenstående. SMS-sproget. Brug af store bogstaver midt/sidst i flere ord fordi man synes det ser smart ud, får en til at fremstå som et grinagtigt fjols i mine øjne. Folk der bruger R istedet for "er", J istedet for "jeg" osv. virker bare snotdumme og hamrende uintelligente hos mig. Det er folk jeg ikke gider bruge min tid på i hverdagen.

Kan kun tilslutte mig, alt for irreterende :!: :)
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Drud skrev:

Kan kun tilslutte mig, alt for irreterende :!: :)
Helt enig :D
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

jeg synes sms sprog er 1337! !! !! evt. stavefejl er med vilje qrazy!!!
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

GamBi skrev:DET ER IKKE ANDET END ET FUCKINGZ POP SPROG! ligesom alt det der -> R = er og D = DU..

DET MÅ STOPPES !!!!!! Kan bare ikke tage det
Hvis det ikke er lige så poppet at bruge Z'er i ordene, så ved jeg nu snart ikke.. :P ;)

Men helt enig... der er ikke noget værre end når folk skriver som en flok 14-årige pubertetstøser...!
HeJza.. D hEr SmS-sProg R bArE sÅ zEjT!!
KnUzZeR oG kRaMzErE fRa BoLlEtTe 14åR

:evil: :evil: :evil:
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
GamBi
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Wow der røg sku lige et z, den tager jeg på min kappe..
Slet mig
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

næste gang i får en sms med chat sprog, svar igen på l33t sprog ;)
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

næste gang og hver gang jeg får en sms besked i poptøse chat sporg, får afsenderen lov til at skrive den om, ellers kommer der ikke noget svar fra mig. kan squ ikke spilde min tid på at tyde den slags
GamBi
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

DjMail skrev:næste gang og hver gang jeg får en sms besked i poptøse chat sporg, får afsenderen lov til at skrive den om, ellers kommer der ikke noget svar fra mig. kan squ ikke spilde min tid på at tyde den slags

Lige mine ord :)
Slet mig
Besvar