Her var så endnu en hun køn
Redaktør: Moderators
Her var så endnu en hun køn
Lækker tshirt
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/ShirtHaxx0r.jpg
Jeg kunne godt
Hvis der er nogen der har et link til hvor man kan købe en til mænd så skal jeg lige have....
http://unix.rulez.org/~calver/pictures/ShirtHaxx0r.jpg
Jeg kunne godt
Hvis der er nogen der har et link til hvor man kan købe en til mænd så skal jeg lige have....
En klasse side med masse fede t-shirts.
http://www.tshirthell.com
Din efterspurgte trøje.
http://www.tshirthell.com/store/product ... ductid=401
http://www.tshirthell.com
Din efterspurgte trøje.
http://www.tshirthell.com/store/product ... ductid=401

Hehe good one... Jeg fik oversættelse af en på QuakenetGamBi skrev:En der kan hjælpe gamle gambi med at oversæt det til dansk?
Jeg fatter da ingen ting af alle de tal..
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
GamBi skrev:En der kan hjælpe gamle gambi med at oversæt det til dansk?
Jeg fatter da ingen ting af alle de tal..
If U c4n r34d this U r34lly n33d t0 g37 l41d
tjae de glemmer jo så ét t som skulle have været et 7-tal.. men oversat til engelsk står der: If you can read this you really need to get laid
meget enkelt at huske:
4 = A
3 = E
0 = O
7 = T
1 = I
og så findes der et hav af andre, men de er ikke så vigtige lige i den her sammenhæng.. kan faktisk skrive hele alfabetet på 1337
EDIT: Synes det havde været vildt geilt hvis de havde lavet den samme t-shirt, hvor det står i binær kodning.. Ja det kan jeg også
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Ja så har du da glemt et 7=t???odder skrev:
tjae de glemmer jo så ét t som skulle have været et 7-tal.. men oversat til engelsk står der: If you can read this you really need to get laid
If U c4n r34d 7his U r34lly n33d t0 g37 l41d
Men det jeg egentligt ville sige, så bruger man da også 5 i stedet for s, og 9 i stedet for g.. så den ville, hvis jeg havde lavet den, skulle have heddet >>
If U c4n r34d 7hi5 U r34lly n33d t0 937 l41d
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
hehe du glemte 1 i this/7h15FrZ skrev:Ja så har du da glemt et 7=t???odder skrev:
If U c4n r34d 7his U r34lly n33d t0 g37 l41d
Men det jeg egentligt ville sige, så bruger man da også 5 i stedet for s, og 9 i stedet for g.. så den ville, hvis jeg havde lavet den, skulle have heddet >>
If U c4n r34d 7hi5 U r34lly n33d t0 937 l41d
Senest rettet af odder 08 apr 2005, 18:02, rettet i alt 1 gang.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Indeed.
Gambi hvis du nogensinde sidder på IRC så er der fælles skål og fælles jubel når klokken er 13:37 (1337 = leet).
933|<|5|-|
Gambi hvis du nogensinde sidder på IRC så er der fælles skål og fælles jubel når klokken er 13:37 (1337 = leet).
933|<|5|-|
^^ Haha ;DQrazyLeg skrev:Indeed.
933|<|5|-|
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
og til tider 01:37 - bare fordi det er ligner lidtQrazyLeg skrev:Indeed.
933|<|5|-|
Og om jeg behøver fisse - ja for satan da, jeg har et behov som SLET ikke bliver dækket, men det tror jeg altså de fleste drenge har?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Det kan gøre mig mindst lige så irriteret at se folk ikke starte sætninger med store bogstaver, undlade komma og punktum og generelt ikke stave ordentligt. Der er nogen der er ordblinde, så der er det selvfølgelig helt acceptabelt, men er 90% af boardets, nettets (IRC) brugere virkelig det? Kan det være så svært at læse ens eget post igennem for de værste fejl?
Der er en ting, der får mig til at krumme tærerne i frustration mere end ovenstående. SMS-sproget. Brug af store bogstaver midt/sidst i flere ord fordi man synes det ser smart ud, får en til at fremstå som et grinagtigt fjols i mine øjne. Folk der bruger R istedet for "er", J istedet for "jeg" osv. virker bare snotdumme og hamrende uintelligente hos mig. Det er folk jeg ikke gider bruge min tid på i hverdagen.
Flame mig for den kommentar eller lad være. Det var bare rart at komme af med.
Der er en ting, der får mig til at krumme tærerne i frustration mere end ovenstående. SMS-sproget. Brug af store bogstaver midt/sidst i flere ord fordi man synes det ser smart ud, får en til at fremstå som et grinagtigt fjols i mine øjne. Folk der bruger R istedet for "er", J istedet for "jeg" osv. virker bare snotdumme og hamrende uintelligente hos mig. Det er folk jeg ikke gider bruge min tid på i hverdagen.
Flame mig for den kommentar eller lad være. Det var bare rart at komme af med.
Senest rettet af QrazyLeg 10 apr 2005, 14:40, rettet i alt 1 gang.