CA-Summa-POT part 2 : Hvad uge ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar

Hvilken uge er bedst

uge 25
0
Ingen stemmer
uge 26
0
Ingen stemmer
uge 27
0
Ingen stemmer
uge 28
7
50%
uge 29
2
14%
uge 30
1
7%
uge 31
2
14%
uge 32
2
14%

Afgivne stemmer: 14

Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

CA-Summa-POT part 2 : Hvad uge ?

Indlæg af Da Clown »

Så drenge... Eftersom Mail ikke ved hvornår han har ferie til sommer... mente han at det ikke var så god en ide, at han stod for det med at finde ud af alt muligt osv..

Men sys lige vi ska have fundet ud af hvornår vi alle sammen kan / hvornår flest kan...
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Som stemt kan jeg allerbedst sidst i ferien.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

mine 2 første uger går på llorent og en tur til rom med de gamle som det ser ud nu :)
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

sad idag og kiggede på sommerhuse!

for omkring 10-13k kan vi få et sommerhus på 100+ kvm med swimmingpool,sauba,spa + forskellige ting og sager!!

De ligger de fleste af dem på meget store grunde, så der skulle være rigmulighed for at smide telte osv op.

min tanke var at vi lavede 2 tilmeldinger, en for dem som gerne vil bo i hytten (først til mølle, med mindre der er andre årsager, ) og så en til dem som gerne tar et telt med.

så kunne vi jo lave 2 forskellige priser. Da de ik er fair at folkene i teltene skal betale for det samme som folk i hytterne.

Min tanke var så at vi kunne finde ud af en eller anden form for madkasse. hvor vi så ville smide nogle kroner i hver og så handler vi en masse mad ind. som vi så kan skiftes til at smide sammen eller evt. hvis nogen melder sig frivilligt.
Det er som jeg ser det den billigste måde og også mest sociale måde. Regner med det bliver til en del grilll

Derud over var mine tanker at vi smed en pult op i sommerhuset, med de forskellige ting som folk nu har behov for. og så er der ellers mulighed for at de folk som vil kan vende nogle plader,cd, kassette bånd osv hehe.

Jeg har som sagt ikke selv styr over hvornår min ferie ligger. men skal nok kunne bytte mig til nogle fri dage når vi har fået datoérne på plads.

PÅ trods af det jeg skrev i et andet indlæg vil jeg godt stadig hjælpe til, men kan ike helt magte det alene, da jeg ikke har den store lyst til at bruge så meget tid på nogets om jeg endnu ik ved om jeg selv kan komme til. Men hvis der er nogen som vil hjælpe til så skriv endelig en PB til mig.

og hvis nogen har kontakter til folk med sommerhuse, folk med lyd og lys. Så sig endelig.

mit umiddelbare håb er at der vil komme omkring 20 menesker til sommer-pot! og i såfald bliver det ikke mere end 600 pr. person for overnatning i en uge. Hvis det er for meget for folk, så kan vi sagtens finde mindre og billiger sommerhuse.
bpm
Geografisk sted: TPD APG

Senest UGE 28 for mit vedkommende...

Indlæg af bpm »

Jeg er næsten ligeglad bare det bliver inden uge 29. Da jeg kan komme gratis derover så. Absolut ikke for at lyde egoistisk, da jeg gerne vil dele rejsepuljen alligevel... men man må spare hvor man kan.
Så Det Syns Jeg !!!
Glæder mig allerede[/b]
Besvar