Find den bedste April Snar på nettet.

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Dj Referee
Geografisk sted: Dobbelt A
Kontakt:

Find den bedste April Snar på nettet.

Indlæg af Dj Referee »

Synes lige det kunne være sjovt, at se de forskellige april snare der ligger rundt omkring...

Så hvis du er fladet over en, så post linket her :lol:

Til de fodbold interreserede har jeg fundet denne aprilsnar

http://www.aabsport.dk/737E34E5-9BE7-4E ... EF88746E01
-=:)----------------------- Everybody Be Cool -----------------------:)=-
-=:)-------------------------- You Be Cool --------------------------:)=-
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

At man befinder sig på en AaB side er en aprilsnar i sig selv jo...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

QrazyLeg skrev:At man befinder sig på en AaB side er en aprilsnar i sig selv jo...
Ja jeg gad heller ikke lige kigge på den side. kom med nogle fra tv2,dr,eb, osv

her er lidt fra EB:
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=288462
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Billede
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Kourinsu

Indlæg af Kourinsu »

Hoppede totalt på den. Var endda inde at lave en henvisning til den på imdb.com. Lige da jeg trykker på post knappen, tænker jeg "fuck jeg er dum!" :lol: Så måtte jeg jo slette igen :lol:
Senest rettet af Kourinsu 01 apr 2005, 20:48, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

10 stories that could be pranks - but aren't:

1. A Japanese inventor has devised solar-powered clothes which can top up the battery on an iPod or mobile phone.

2. The Home Office is being asked to pardon Anne Boleyn, 500 years after she was executed, because she was "obviously innocent".

3. A study of men who attended lapdancing clubs found one man, named by researchers as "Graham the philanthropist" who went five times a week and believed "he was helping the women to make money quickly so they could become financially independent".

4. A family of four ate 20,000 Kit Kats to win prizes worth £12,000. "We had them for breakfast, dinner and tea," said 53-year-old Pat McGovern of Teesside.

5. Joss Stone has earned £5m, shooting her into the top 20 of a rich list of young entertainers. Will Young is worth £8m.
Full story

6. A Belgian police training manual which aims to help recruits understand body language has caused a row by likening George Bush's facial expressions to a chimpanzee's.

7. Thousands of visitors are rushing to Death Valley to see a remarkable range of wild flowers which have bloomed there.

8. A tow-truck driver in South Africa has been arrested on suspicion of tampering with traffic lights to make accidents more likely.
More details

9. Conmen in Slough are getting people to pay £400 for laptops, before handing over bags filled not with computer but with bottles of water.
Full story

10. Christopher Eccleston, fresh from getting critical acclaim and near-record ratings as the new Doctor Who, has quit.

---
Til gengæld tror jeg denne er en: http://www.wftv.com/irresistible/4337266/detail.html
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar