Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ser nice ud LP.. jeg skal lige se hvadjeg har af penge for det kan jo være jeg vil med så hvis ikke jeg skal over til damen i London eller til Amsterdam og høre trance Man kunne vel eventuelt samle nogen her fra CA og så nyde godt af Det er muligt at købe gruppebilletter (min. 10 styk) med rabat frem til den 15/3., som de reklamerer med
Tvivler på at hangtilhygge deltager i år! Crazybrain er jo flyttet til Aalborg for at studere og han er vist midt i eksamen, derudover er vi småt amputeret med andre i hæren og folk på studier/arbejde!
DjMail skrev:odder du skal med farmand her til sensation og opleve verdens største trance fest
@ DjMail: Lyder da fantastisk hvor? hvornår? hvordan? fortæl og jeg er fresh.. Så må jeg lige have lært damen at høre trance i mellemtiden i stedet for hendes hiphop
Har ikke fundet ud af om jeg gider tage derud i år... Rykker nok direkte fra Aalborg til Skive. Og kommer nok kun for at besøge nogle fra min gamle handelskoleklasse...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jamen mig og min lille badeand kommer da 200 % der er jo ikke andet en 2 km højest herfra og ned på havnen hvis der evt er nogen som mangler et sted og sove kan vi da nok finde ud af det... bare smid en pm eller noget
Nisselogen mig incl. vil selfølgelig være at finde på pladsen igen i år.. og vi afholder selvfølgelig igen i år Skive mesterskaber i kampdruk samt dans om juletræ og julemorgensang.
Som det ser ud nu er jeg også midt i eksamenerne i de dage hvor der er gang i den i Skive. Pengene er heller ikke store, da jeg satser på at tage til Spanien senere på sommeren.