Turen går til London
Redaktør: Moderators
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Turen går til London
Nu er jeg i den situation at jeg skal tilbringe det meste af ugen i London, så derfor ville jeg bare lige tjekke om der var nogen her der har nogle erfaringer med nattelivet der over som de ku dele med mig?
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Ministry of sound!!! Hvis du altså kan komme ind
pis kan ikke huske hvad den club hed som vi tilbragte en del tid på da vi var i London. Arh nu husker jeg
Yellow Club. Ganske coolt, kan selvfølgelig ikke huske hvor det ligger 
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Welll MoS er en lækker club. og der er absolut ingen problemmer med at komme ind,. har jeg ihvertfald ikke oplevet.
Så er der selvfølgelige turnmills, fabric, fridge ja en masse!
men ellers gør du det at du køber timeOut når du kommer derover. sælges i alle kiosker.
der kan du læse om alt hvad der sker af specielle events i london. eller næsten alle. kommer an på hvad du vil.
du finder ikke de skumle undergrunds grime fester. ej hellere de ulovlige raves rundt omkring. altså du forstår hvad jeg mener ? hehe
http://www.timeout.com/london/ <---- den du skal ha fat i.
Så er der selvfølgelige turnmills, fabric, fridge ja en masse!
men ellers gør du det at du køber timeOut når du kommer derover. sælges i alle kiosker.
der kan du læse om alt hvad der sker af specielle events i london. eller næsten alle. kommer an på hvad du vil.
du finder ikke de skumle undergrunds grime fester. ej hellere de ulovlige raves rundt omkring. altså du forstår hvad jeg mener ? hehe
http://www.timeout.com/london/ <---- den du skal ha fat i.
-
gentlemanfinn
Okay vil da prøve at få fat i Timeout så 
Hvordan forholder tingene sig med aldersgrænser der over? nu er jeg nemlig selv 18 år så hvis de fleste steder kører med 21 så er det jo knap så fedt.
Hvordan forholder tingene sig med aldersgrænser der over? nu er jeg nemlig selv 18 år så hvis de fleste steder kører med 21 så er det jo knap så fedt.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Ja, helt sikkert MOS. Det skal bare ses, har desværre aldrig selv været der.
Det kommer helt an på om du er til Jungle, indie, house eller noget andet fucked. Det er lidt svært at sige lige sådan på bar bund, men ellers prøv at se om der er noget for dig på denne liste.
http://www.londonnet.co.uk/clubs/fridaynights.html
Det kommer helt an på om du er til Jungle, indie, house eller noget andet fucked. Det er lidt svært at sige lige sådan på bar bund, men ellers prøv at se om der er noget for dig på denne liste.
http://www.londonnet.co.uk/clubs/fridaynights.html
-
gentlemanfinn
-
gentlemanfinn
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Hehe jeg havde sq heller aldrig lukket dig indLokefar skrev:Jeg var 18 da jeg var i London sidst, og der var MoS ikke så glade for at lukke min alder ind, meeen kunne jo også være andre grunde
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Ja de vil sq aldrig lukke mig ind de svin, ved ikke hvorfor!! Er jeg truende?odder skrev:Hehe jeg havde sq heller aldrig lukket dig indLokefar skrev:Jeg var 18 da jeg var i London sidst, og der var MoS ikke så glade for at lukke min alder ind, meeen kunne jo også være andre grunde![]()
Dangerman, keep the bongos alive!!!