Upload 10 GB - Gratis, vel og mærke.

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Upload 10 GB - Gratis, vel og mærke.

Indlæg af amh »

Hey gutter!

Syntes i lige skulle tjekke den her side ud: http://www.streamload.com Du kan uploade 10 GB gratis!

Fandt linket i den nye Komputer For Alle.

har ikke selv tjekket det helt ud, men ser lovende ud ;)
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Synes du skal se ordentligt på linket inden du siger det er gratis... Der står med stor fed skrift at det er 10 GB for $9,95 pr. måned.. Så HELT gratis vil jeg nu ikke kalde det.. Det er 840 kr. om året for at få lov til at uploade der.. Gad jeg godt nok ikke.. Men meget forvirrende.. For der står at man sagtens kan uploade uden at være medlem, men hvis man trykker på det så siger den at du ikke er logget ind.. Jeg synes ikke om den side, hvis jeg skal være helt ærlig.
Desuden er den vel ulovlig når der står Share video and photos - Online MP3 Storage and access... Jeg ville da mene at det er ulovligt. Men hvad ved jeg.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

odder skrev:Share video and photos - Online MP3 Storage and access... .
Nu behøves film, billeder eller mp3 filer jo ikke at være ulovlige. Hvis en eller anden familiefar syntes det er pissefedt at uploade sine feriefilm så hele familien kan se dem, så er det vel intet ulovligt i det.... eller er der ;) Det samme gælder vel billeder og det er jo muligt at finde lovlige mp3'er efterhånden. Meeeen ja det lægger da også op til lir af den mindre lovlige slags!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Kender en der har adgang til det,

Han har syko mange film derinde
Slet mig
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Jeps, har en kammy i midtvesteuropa ;) der skaffer seriøst meget derfra. Promos og serier i 256/320 kb og før der er rellet. Jeg har aldrig fundet de grupper, men heldigvis er der nogen der er vågne ;)
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

aroxdk skrev:Jeps, har en kammy i midtvesteuropa ;) der skaffer seriøst meget derfra. Promos og serier i 256/320 kb og før der er rellet. Jeg har aldrig fundet de grupper, men heldigvis er der nogen der er vågne ;)
Eller noget...
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
aroxdk

Indlæg af aroxdk »

[quote="Down\"]
aroxdk skrev:Jeps, har en kammy i midtvesteuropa ;) der skaffer seriøst meget derfra. Promos og serier i 256/320 kb og før der er rellet. Jeg har aldrig fundet de grupper, men heldigvis er der nogen der er vågne ;)
Eller noget...[/quote]

Ok, jeg vidste ikke rigtig hvad jeg ville skrive eller ej ;)
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

[quote="Down\"]
Eller noget...[/quote]

Smukt Down, dejlig kommentar :)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

jeg læste det bare i det nye Komputer For Alle. har dog kun kigget.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Altså det hele er jo meget fedt mend et må jo komme an på en prøve om man kan smide mp3 filer derop uden det bliver slettet med det samme!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
aroxdk

Indlæg af aroxdk »

YaKuZa_MaB skrev:Altså det hele er jo meget fedt mend et må jo komme an på en prøve om man kan smide mp3 filer derop uden det bliver slettet med det samme!!
Du kan have terabytes liggende der i flere år, så bare rolig :)

I bund og grund kan du bare share indenfor Streamload. At du engang imellem sender lidt links til venner betyder ikke noget. Du kan ikke lave links public som eks yousendit..........
Besvar