Årh endelig en ny winamp-plager fra dig kloojve.. Har jeg ventet med længsel på.. Faktisk lige siden jeg fik det første preview fra dig.. Som du selv siger har du jo leget lidt med samples, og det er du jo sluppet kanon fra.. Din intro, hvor du har taget en del fra
Wulffmorgenthaler afsnit 2 af 8 er helt vildt griner
Jeg synes desuden at din playlist er helt kanon fed.. Tror ikke der er nogle numre på den jeg ikke havde lyst til at høre.. og slet ikke når jeg vidste at de havde været forbi din højre hånd og dine evner først.
Jeg synes som altid det er en fornøjelse at sætte det på, og jeg er igang med min 2.gennemgang, da det er nu jeg giver mig til at høre fejl, men har ingen fundet..
Du har ændret en lille smule på det siden det preview, men det er blevet helt kanon fedt, og dine overgange er som altid gudelige..
Den slowdown du laver
10:42 og starter igen
10:46 synes jeg bestemt ikke gør noget. En hel del ville nok have valgt at lade den langsomt tage til i tempo, men det er ligesom med til at give dit mix sit eget særpræg og det lyder sq cool.
13:16 synes jeg ligeledes er en vildt fed overgang.. Du har fået de to numre til at passe helt perfekt sammen, og jeg må indrømme at det er en af de bedste overgange jeg har hørt længe. Jeg ved ikke hvorfor lige netop dén her tiltaler mig. Måske er det fordi der er 2 helt ekstremt gode vokaler.. Hvor den ene er meget ren, men går over i noget andet der lyder ret fedt. Den er bare for fed.
Opdagede desuden at du har prøvet at bruge noget scratch-back
16:55, og det er somend lykkedes ganske godt.. Synes bare du har en meget grov klipning i forhold til dine andre overgange.. Synes jeg fornemmer et svagt hul, men det er ikke noget man direkte lægger mærke til. Til gengæld er ham du har sat ind
17:07 med turntables ret fed.. Havde bare regnet med, at det ville gå over i noget mere dark-music, men det lyder fedt, som du har gjort det.
Det du mixer
18:44 lyder faktisk rigtig fedt.. Det lyder som noget du har mixet, og hvis det er det, så er det mere end bare for fedt. Det er jo egentligt et ret gammelt nummer, som der er pumpet lidt up under.. Synes det er fedt når man kan få smidt en gammel version af et nummer sammen med noget nyere og så få noget virkelig fedt og moderne ud af det.
Og så fandt jeg pludselig noget
22:52... Alex Megane - Hurricane.. Det er første gang jeg har hørt dig genbruge et nummer

men det bliver dit mix sq ikke dårligt af.. Den passer helt kanon ind. Forresten
nummer 15 på
kloojve - Ski-Mix-2005 Austria Vol.1.. Ja jeg kan min kloojve-ologi
Mit suveræne ynglingssted er helt klart
28:03.. Der rammer du virkelig lige i hjertet.. Elsker det tramp, og elsker den slags musik.. Og du rykker over i den med scratch-back-metoden, og det lyder SÅ fedt.. især lige der. Det kunne du ikke gøre bedre..
Din overgang, som bliver meget tydlig
29:30 til
Infernal - Keen On Disco lyder helt kanon fed.. og så er nummeret samtidig et af dem jeg hører mest lige p.t... Den rykker altså for hårdt rundt..
At du tager
Aqua vs. Nik & Jay - Lækker Rose ind i
39:12 synes jeg er fedt.. det er et ret fedt bootleg, som har revet en del i min playlist og mine højtalere.. Uanset hvad folk siger så er der sq mange rigtig fede bootlegs og remixes af Nik & Jay's sange..
Synes desuden det du laver
46:16 over til nummeret
46:21 lyder alt for fedt.. det er en meget speciel overgang, men også rigtig fed.
Jeg synes dit mix har et kanon godt flow hele vejen igennem, og du har som altid valgt nogle rigtig fede numre. Desuden har du (som du også selv skrev) prøvet dig frem med nogle nye metoder inden for mixing, og jeg synes bestemt det er lykkedes godt for dig. Jeg Synes det er et mix ud over det sædvanlige jeg har brugt de sidste 2 timer på at høre, og skrive review af. Glæder mig til at komme hjem, og spille højt for mine naboer. Synes bestemt det er værd at høre, og det her bliver en der plager min playlist de næste par uger.
Gode numre, godt flow,
fed artist bag mixet..
Glæder mig allerede til det næste du går igang med, og håber jeg får et preview, så jeg ved hvad jeg har at glæde mig til bliver færdigt