Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg tror ærlig talt ikke det kan lade sig at gøre at snyde sig til at spille WOW... er ikke helt sikker, men i tilfælde af at det virker, så hvis det bliver opdaget så bliver din ip jo bare blacklistet...
Tvivler jeg også stærkt på... Har ihvertfald ikke hørt om nogen der har gjort det ved DAoC som er et langt federe spil iøvrigt. WoW er sq en anelse for overfladisk og simpelt. Uanset om det er PvP eller ej... Og så får jeg helt ærligt frustrationer af den grafik der er i Warcraft universet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Tvivler jeg også stærkt på... Har ihvertfald ikke hørt om nogen der har gjort det ved DAoC som er et langt federe spil iøvrigt. WoW er sq en anelse for overfladisk og simpelt. Uanset om det er PvP eller ej... Og så får jeg helt ærligt frustrationer af den grafik der er i Warcraft universet.
tsk tsk qrazyleg.
syntes det er genialt.. og man skal ikke bruge flere dage på at finde ud af gameplayet, grafikken er der egentlig ikke noget at klage over.
det er det der har holdt mig beskæftiget de sidste mange dage :p
syntes det er for fedt.
men jo det kan godt lade sig gøre at "cracke" det. men så kan du kun spille på en cracket server, eller du kan sætte en op til lan, ved at hente server filerne. dog har jeg hørt du skal rodde ret meget med det for at få alt til at virke, så som NPC spaws og sådan nogle ting ordenligt.