Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
1 stk. Gebyr -50.00 kr.
3 stk. GPRS -2.26 kr.
2 stk. Indbetaling(er) i alt 350.00 kr.
2 stk. Køb af services -13.00 kr.
22 stk. MMS -44.00 kr.
60 stk. Opkald i Danmark -85.99 kr.
60 stk. Opkaldsafgift -15.00 kr.
3 stk. Opkaldsforsøg -0.75 kr.
1 stk. Services -99.00 kr.
1534 stk. SMS 0.00 kr.
14 stk. GPRS -2.60 kr.
3 stk. MMS -6.00 kr.
30 stk. Opkald i Danmark -48.22 kr.
30 stk. Opkaldsafgift -7.50 kr.
6 stk. Opkaldsforsøg -1.50 kr.
1 stk. Services -99.00 kr.
626 stk. SMS 0.00 kr.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Mine sidste 2 uger, tror jeg er den der har det mindste forbrug
1 stk. Gebyr -7.50 kr. (Under minimun forbrug)
2 stk. Opkaldsforsøg -0.50 kr.
2 stk. SMS -0.40 kr.
JayJay^^ skrev:Mine sidste 2 uger, tror jeg er den der har det mindste forbrug
1 stk. Gebyr -7.50 kr. (Under minimun forbrug)
2 stk. Opkaldsforsøg -0.50 kr.
2 stk. SMS -0.40 kr.
Lækkert syn på mobil-forbrug
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
GamBi skrev:JayJay^^
Ved du ikke hvordan man bruger en tlf *lol*
tlf ?? hvad f.... er det ??
Ej det gas, det nummer er mit gamle nummer som jeg ikke bruger så meget til og ringe fra, det er det nummer som folk jeg ikke gider og snakke så meget med har, foruden det har det indtil i mandags sat i en gammel 3330 og ikke ligefrem den telefon jeg har mest lyst til og bruge, men ny har jeg puttet kortet over i min gamle E200, så skal jeg nok komme til og bruge den en lille smule mere
Zlinky skrev:Med mit taleforbrug kan det faktisk ikke betale sig ... mon man skulel skifte til Telmore :s
Eller Telia Unlimited.. det har jeg og det er nu meget nyttigt at have.. Så kan man sq ringe alt det man overhovedet gider og samtidig sende gratis sms
Og betale 400 om måneden? Du må da være gal? Og så skal man endda stadig betale 20 øre pr sms!
Zlinky skrev:Med mit taleforbrug kan det faktisk ikke betale sig ... mon man skulel skifte til Telmore :s
Eller Telia Unlimited.. det har jeg og det er nu meget nyttigt at have.. Så kan man sq ringe alt det man overhovedet gider og samtidig sende gratis sms
Og betale 400 om måneden? Du må da være gal? Og så skal man endda stadig betale 20 øre pr sms!
Du kan også betal ( mener det er 100 kr ) så har du fri sms!
Har på den sidste måned sendt 50 sms'er og samlet ringet i 20 min. hvor de 13 var et opkald til min boss! så er heller ikke den vilde mobilspender Sorry men fatter ikke helt at folk kan sende så mange sms'er... får man ikke ondt i fingeren eller er det bare et spørgsmål om træning
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup