hjælp skal bruge noget kaliom nitrat og noget jersulfid
Redaktør: Moderators
hjælp skal bruge noget kaliom nitrat og noget jersulfid
Hey gutter mangler virkelig noget hjælp
jeg skal bruge noget
Kaliom nitrat (kno3) og noget jernsuldfid til nogle røj bomber og stink bomber begge produktter kunne engang købes i matas og er fult lovlige men kan bare ikke finde dem nogen der nogen der kan hjælpe evt bare et sted på nettet hvor de kan købes
på forhånd tak
jeg skal bruge noget
Kaliom nitrat (kno3) og noget jernsuldfid til nogle røj bomber og stink bomber begge produktter kunne engang købes i matas og er fult lovlige men kan bare ikke finde dem nogen der nogen der kan hjælpe evt bare et sted på nettet hvor de kan købes
på forhånd tak
chart.dk@efnet
..
Hmm til røgbomberne kan du bruge saltpeter og sukker, blandes 1:1, og antændes direkte i det blandede pulver med en tændstik..
Saltpeter kan du stadig købe hos matas, og sukker.... tjaee kan du købe over alt...
Saltpeter kan du stadig købe hos matas, og sukker.... tjaee kan du købe over alt...
<HR>
<center>:)</center>
<center>:)</center>
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Anarkistens kogebog er en sikker vinder... Jeg har den liggende et sted, og kan godt finde den til dig.. Ved at jeg så en opskrift på røgbomber.. tror det var fordi jeg skulle bruge den på landminer, da jeg fandt den.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Kalisaltpeter og sukker kan smeltes sammen på en kasseret pande, hældes i foliebakker, lad det stivne og herefter overhældes med benzin.
Det giver en fed effekt når først benzinen står og brænder i bakkerne og efter et par minutter får fat i vores lille mix som ligger nedenunder
Det giver en fed effekt når først benzinen står og brænder i bakkerne og efter et par minutter får fat i vores lille mix som ligger nedenunder

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Bland Kalisalpeter, svovl og sukker i lige store mængder så vidt jeg husker og så antænd lortet, giver så vidt jeg husker okey med røg, vi brugte det som raketbrandstof i et projekt i 2.g.
Men prøv dig frem
Men prøv dig frem
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
-
odder
- Bæver Bekæmper
laver lige copy/paste af Anarchist's Cookbook:
Anarchist's Cookbook skrev:Smoke Bomb
Here is the recipe for one helluva smoke bomb!
4 parts sugar
6 parts potassium nitrate (Salt Peter)
Heat this mixture over a LOW flame until it melts, stirring well.
Pour it into a future container and, before it solidifies, imbed a
few matches into the mixture to use as fuses. One pound of this
stuff will fill up a whole block with thick, white smoke!
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
salpeter og kalisalpeter er et fedt, ihvertfald når det gælder det du skal lave. Vi spurgte en kammerats storesøster (som læser kemi på 9 Semester.) om nogle alternativer da man i Aalborg skal have tilladelse for at købe fast salpeter. Vi købte så bare kalisalpeter istedet, ganske uden tilladelse
så det skulle kunne bruges.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Er det ikke fordi fast saltpeter kan bruges til at lave krudt?Lokefar skrev:salpeter og kalisalpeter er et fedt, ihvertfald når det gælder det du skal lave. Vi spurgte en kammerats storesøster (som læser kemi på 9 Semester.) om nogle alternativer da man i Aalborg skal have tilladelse for at købe fast salpeter. Vi købte så bare kalisalpeter istedet, ganske uden tilladelseså det skulle kunne bruges.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Hmm jov fast salpeter kan bruges til krudt men det kan kalisalpeter også
det var vidst ekspidienterne bare ikke, de har jo kun en liste de tjekker ud fra! og hvis kalisalpeter ikke står derpå så jaaa.... Håndkøb!