CA-POT i Aalborg lør. 12. marts 2005

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Bykovsky
Chart Attack VIP

Indlæg af Bykovsky »

Jepper lad os sige kl. 13.15 på McD.
Bykovsky
Chart Attack VIP

Indlæg af Bykovsky »

Hvem husker digi-cam ?

....og hvorfor er alle jyderne så stille - står der ikke en 30-40 mand på den tilmeldningsliste 8O
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Bykovsky skrev:Hvem husker digi-cam ?

....og hvorfor er alle jyderne så stille - står der ikke en 30-40 mand på den tilmeldningsliste 8O
Jeg regner med at tage mit digicam med.. Det er godt nok ikke på mere end 2.1 MP, men det går vel an :D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Bykovsky skrev:....og hvorfor er alle jyderne så stille - står der ikke en 30-40 mand på den tilmeldningsliste 8O
Jo men nu er det ikke os der skal planlægge en togtur... :) Så som jeg ser det er jyders indlæg på dette tidspunkt ret ligegyldige (inkl. dette)

Men når det er sagt så vil jeg da lige sige til jyderne at det nu er den anden fest i der holdes i Jylland jeg har været med til. Begge i Aalborg. Nu er der altså ingen undskyldning mere jyder. Igang med at planlægge fester rundt omkring hvis I vil have dem herovre.

Og så fremgår sjællænderne her som fremragende eksempler. Se lige hvor stor en procentdel der tropper op til trods for at det er fra den anden ende af landet. Så næste gang der holdes fest på anden grund end jylland, så skal et manglende fremmøde være bedre begrundet end "Det var hunden der åd min 18-siders stil". Respekt til sjælland for det fremmøde. :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

QrazyLeg skrev:Men når det er sagt så vil jeg da lige sige til jyderne at det nu er den anden fest i der holdes i Jylland jeg har været med til. Begge i Aalborg. Nu er der altså ingen undskyldning mere jyder. Igang med at planlægge fester rundt omkring hvis I vil have dem herovre.
Tillad mig at rette.... Det er den 3. fest

2 i Dobbelt A og 1 i Esbjerg (Chart Attack Trance Night)

Og det er ikke sidste gang Esbjerg har lagt hus til CA-pot, næste gang satser vi så bare på at der rent faktisk kommer nogle fra CA :?
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

helt sikker united!

tror i skal putte mig på plakaten ser ud til at virke haha
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Og lad mig så lige rette igen, den første CA fest ever var i ålborg, hvor vi tog op og så CS-Jay der var meldt ankomst af en masse mennesker, men eneste jeg så var Thorolf, Drud, Bullah, og et par stykker mere jeg ikke lige kan huske ;-)

Men drenge god fest i aften, og bliv ikke overrasket, hvis der ruller en skanderborg taxa ned af gaden, og jeg stiger ud :-P
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Hey all ville bare lige ønske alle en rigtig dejlig fest i aften ked af jeg ikke kan være hos jer men sådan er det nu engang!!

Fyr den af og drik lige nogle pils for mig!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nå, må hellere få noget tøj på og komme ud af døren. Vi snes i Aalborg om 4 timer :P

Bomba som 666 siger det ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Dj Referee
Geografisk sted: Dobbelt A
Kontakt:

......

Indlæg af Dj Referee »

Slidt nok...

Så render man rundt, halv stiv på CUBE og de andre steder i gaden, men kan ikke få øje på nogen fra CA, da tilsyneladende ingen har deren CA polo på :o(

Og da jeg heller ikke havde nogel mobilnumre at skrive eller ringe til, så blev det ikke til et møde i denne omgang, selvom det kunne ha' været sjovt.

Sov godt (klokken er nu 04:14)
-=:)----------------------- Everybody Be Cool -----------------------:)=-
-=:)-------------------------- You Be Cool --------------------------:)=-
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Feffe, Odder og jeg havde ihvertfald CA-polo på...

Tak for en alt for fed aften. Skulle takke fra Cube for en fed fest hvor barsalget overvældede dem og de mærkede hvordan det føles når man skal have reserven af Morgan-rom frem :D

Manson og Mail leverede tre timers fremragende arbejde... Mange tak for det.

For ikke at glemme nogen, så nævnes der her ingen navne. I ved hvem I er! Jeg kalder det verdensklasse at møde op, også trods sygdom, og i den grad at skabe en fest til den lyse morgen.

Jeg fulgte til sidst nco ned til stationen (Den mand ville tørlægge samtlige værtshuse inden han tog hjem). Jeg har set dele af Aalborg jeg aldrig har set i hele mit liv, og han fik da et eksemplar af Nordjyske Stiftidende med hjem. Læsestoffet om ko-sygedomme er nok med til at få jer til at længes hjem. :lol:

TAK FOR EN FED FEST GUTTER!

NB: Med forbehold for stavefejl og rettelser når jeg engang vågner og er ædru :) Forvent det engang midt på ugen :D
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Det lyder sku til at ha været en fed aften!! Kan kun sidde her og rive mig selv i håret men hvad fanden så må jeg fra djævle øen jo bare stikke hovederne sammen og lave en kanon pot herovere!!!

Så regner vi med opbakning fra Jyderne hehe!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

QrazyLeg skrev:og han fik da et eksemplar af Nordjyske Stiftidende med hjem
Ikke helt rigtigt. JEG FIK TO! Nu må jeg sove.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

go nat...

fuck burgking laver dårlige burgere i AA. Den røg op i en pose i toget efter 2 timer
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

tak for en FED fest... alt for sjovt...

ting man skal nå mens man er til CA-POT i AA

- stjæle renovationsvogn
- låne toilet duftespray på en McD
- Nakke Nordjysk finans-avis ting-et-eller-andet..
- se GAVLEN!!!
- Æde jysk Kebab og 7-11 hapsdog

hmm.. det var lige det jeg kunne komme på... andre er velkommen til at tilføje deres oplevelser...

jeg klager ikke FED!!! fest

men der er KRAFTEDME langt derover!
'
godnat
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Re: ......

Indlæg af odder »

Dj Referee skrev:Så render man rundt, halv stiv på CUBE og de andre steder i gaden, men kan ikke få øje på nogen fra CA, da tilsyneladende ingen har deren CA polo på :o(
Jeg ved da at både Feffe, QzL, mig og en del andre havde en på :D

1000 tak for i aftes.. det var en fornøjelse at have køwenhaunerne herovre... I er altid velkomne hvis I får lyst :D Glæder mig mega til næste CA POT.. Men næste gang tror jeg at jeg dropper at drikke så hurtigt :drinking: Fuck jeg fik det skidt.. Tog mig også en time at gå det bette stykke hjem :x

EDIT: Vil også gerne lige rette en tak til DjMail og Dj Manson for en virkelig fed oplevelse.. Det gjorde I godt drenge.. Det var så utroligt lækkert at høre musikken.
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

kloojve skrev:tak for en FED fest... alt for sjovt...

ting man skal nå mens man er til CA-POT i AA

- stjæle renovationsvogn
- låne toilet duftespray på en McD
- Nakke Nordjysk finans-avis ting-et-eller-andet..
- se GAVLEN!!!
- Æde jysk Kebab og 7-11 hapsdog

hmm.. det var lige det jeg kunne komme på... andre er velkommen til at tilføje deres oplevelser...

jeg klager ikke FED!!! fest

men der er KRAFTEDME langt derover!
'
godnat

- stjæle renovationsvogn <-- er stadig flad af grin over det :) go stil Haude..

Men boys.. takker for igår.. godt endelig at ku sætte hoveder på jer :D eller hva det nu hedder :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Puuuha *host host HOST*

Må beklage min manglende kamp gejst. men hyggede mig squ alligevel!
var helt sikkert svedeturene og hoste anfaldene værd.
\\On3
Site Admin
Geografisk sted: CePeHå

...

Indlæg af \\On3 »

Vil starte med at sige at jeg syntes det var en overfed aften, lidt underlig dog....(kan ik helt forklare...)
Men i bund og grund og til syvende og sidst burde jeg nok være blevet hjemme... Jeg tog mund-termometeret i brug da jeg kom hjem....blot for at finde ud af at jeg havde 39.1 i feber !!!!!!!!!

Jeg er helt tosset med pigerne i Aalborg

Dj Mail & Dj Manson > kan ikke andet end sige at det var en fornøjelse at høre jer spille!!!

Nu vil vi gerne se jyderne i cph....måske en sommerfest ???

Regards, On3
zyn3x
Kontakt:

Indlæg af zyn3x »

Jeg takker os for en rigtig fed aften... Fik ik lige hils på alle men havde det nu heller ik alt for godt... Overvejede meget om jeg skulle blive hjemme... Men ville sq ik svigte jer :)
<center>Billede</center>
Besvar