CA-POT i Aalborg lør. 12. marts 2005
Redaktør: Moderators
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
@ Bykovsky, \\On3 og Feffe-dyret
Jeg tager ikke med alligevel... ej ok, ej ok, ej ok, ej ok det er ikke rigtigt... men planerne bliver ændret lidt så jeg først ryger på fra Slagelse da kloojve har lovet mig et skrald og det er jeg jo ikke manden der siger nej til. Jeg betaler self. stadig billetten bestilt fra KBH så vi slipper for at ændre mere, men som sagt kommer i først til at kunne nyde synet af min smækre krop fra efter toget har paseret SLG.
Jeg tager ikke med alligevel... ej ok, ej ok, ej ok, ej ok det er ikke rigtigt... men planerne bliver ændret lidt så jeg først ryger på fra Slagelse da kloojve har lovet mig et skrald og det er jeg jo ikke manden der siger nej til. Jeg betaler self. stadig billetten bestilt fra KBH så vi slipper for at ændre mere, men som sagt kommer i først til at kunne nyde synet af min smækre krop fra efter toget har paseret SLG.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
det er helt i orden. vi holder din plads til digFairground skrev:@ Bykovsky, \\On3 og Feffe-dyret
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Hun hedder Haude... ik så lækker, men hun giver den godt opBykovsky skrev:Er hun lækkerFairground skrev:@ Bykovsky, \\On3 og Feffe-dyret
....jeg først ryger på fra Slagelse da kloojve har lovet mig et skrald og det er jeg jo ikke manden der siger nej til.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Det lyder godt Feffe. Hvem har lagt ud for pladsbilletten? Skal jeg stadig tage min iPod med?Feffe skrev:så er pladsbilletterne klar. 5 fra kbh og 4 fra slagelse. alle ikke ryger
Jeg tror jeg vil bestille en pladsbillet til IC 116 06.25 fra Aalborg søndag morgen. Tror jeg prøver en hvileplads for at få noget søvn.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Lige for at vide det? Skal jeg rulle min sovesofa ud?
Spørg Feffe om kvaliteten... Dog vil jeg ikke love morgenvækning. Har det med at sove tungt.
Spørg Feffe om kvaliteten... Dog vil jeg ikke love morgenvækning. Har det med at sove tungt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
NCO: husk din opladernco skrev:Mind mig om jeg skulle huske opladeren. Strømmen løber lige igennem min iPod.
Vogn 22 plads: 71,72,73,74,75,76,77,78,83 sådan morfarnco skrev:Så er der godt 24 timer til vi skal afsted. Er alt på plads?
Feffe kan du afslører i hvilken vogn vi skal sidde, så vi har en chance for at hoppe ind det korrekte sted?
JA det skader jo ikk at den er klar til at falde om på, hvis det skulle være nødvendigt...QrazyLeg skrev:Lige for at vide det? Skal jeg rulle min sovesofa ud?
Så er der snart 24 timer til at vi ses i bondeland... og underlig nok, glæder jeg mig lidt...
Tak tak. Var lige ved at glemme det. Jeg må hellere lægge den frem med det samme. Nogen der har en taske eller noget med? Evt. så vi kan opbevare vores ting samlet og så få et jakkenummer eller noget til den i garderoben? Nu ikke fordi jeg skal have så meget med. Men meget rart at have det samlet.Feffe skrev:NCO: husk din oplader :)
Vi siger mange tak. Jeg prøver at få styr på IT-cheferen fra Slagelse, så vi kommer ind i den rigtige vogn. Slagelse melder sig klar.Feffe skrev:Vogn 22 plads: 71,72,73,74,75,76,77,78,83
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
godt farnco skrev:Vi siger mange tak. Jeg prøver at få styr på IT-cheferen fra Slagelse, så vi kommer ind i den rigtige vogn. Slagelse melder sig klar.Feffe skrev:Vogn 22 plads: 71,72,73,74,75,76,77,78,83
hvad med drikkelse til toget.. det søger vi bare selv for hver især ik?
og mad?? var der noget med vi skulle negle en pizza eller noget oppe i AA??
Min printer er elendig. Så en af jer, print lige køreplanen ud og tag med i toget. Blot så vi sådan nogenlunde kan følge med i om toget er rettidigt.
Kloovje og jer andre Sg-bønder. Kontakt mig på SMS i morgen. Så aftaler vi nærmere. Kan også være jeg er online på MSN.
Kloovje og jer andre Sg-bønder. Kontakt mig på SMS i morgen. Så aftaler vi nærmere. Kan også være jeg er online på MSN.
nco\\ CHART ATTACK 1999