Live musik... kommer i afsted ??

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Live musik... kommer i afsted ??

Indlæg af _WHAT_ »

Tænkte lidt på hvor mange af jer der kommer ud til nogen af de mange forskellige live koncerter der findes rundt omkring i DK.

Der findes jo mange spillesteder rundt omkring som spiller alverdens forskelligt musik.

Jeg er selv begyndt at tage til en fandes masse og har fået en masse mega fede oplevelser, også med musik jeg ikke rigtig kendte noget til.

Nogen af de seneste virkelig fede koncerter jeg har været til har været med følgende navne.

HUSH
Blue Foundation
Gåte

Det er helt sikkeret en på opleveren alle sammen og der er virkelig energi i nogle mega feder koncerter med noget fedt musik.

I aften står den på mere norsk med Thomas Dybdahl har kun lige hørt lydprøven indtil nu men tyder virkelig også godt.

Kig evt. forbi http://www.thomasdybdahl.com/

Når til sagen....

Kom ud i landet og hør nogle koncerter der er mange rigtig fede at gå efter også selvom i ikke lige kender musikken i forvejen.

Hvad har folk ellers været til fornylig som de kan anbefale....
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Tjooo...
Sidste år, arbejde jeg vedsiden af studiet som Hands til de forskellige koncerter under DKBmotor, ICO samt ET.

Der kom jeg til følgende koncerter:
Rock N Royal
Metallica
Usher
Westlife!!
Paul McCartney
Cher
3G
Simon and Garfunkel
Europe
Maroom 5
Sankin Stevens
Nick Cave
Rammstein

Derudover var jeg på Roskilde og Sweden Rock Festival.

Så jeg så vel i omegnen af 70-80 koncerter godt og vel. Men der er tre koncerter som jeg vil værende betragte som de fedeste koncerter.

Den første var Chers koncert, meget kan man mene om hende, men at hun er en af de største stjerner i verden, kan man ikke komme uden om. Denne koncert jeg var til i KBH var hendes afskedsturne og hun havde en evne til at give den gas i et sådan tempo som jeg aldrig nogensinde har set før... 2 timer for fuld udblæsning.

Nick Cave var også en klassisker, han spillede godt som altid aldrig nogen forandring i forhold til sidste gang jeg så ham, roskilde 02. Men den mand kan bare lave musik som man ikke har hørt før. Genialt er ordet.

Den sidste koncert var Rammstein, de spillede godt, ikke ligeså musiskalsk som f.eks. Nick Cave. Men deres sceneshow.... DAMN det var imponerne, tror aldrig jeg har oplevet et show med så meget smæk på....
Prikken over I'et, var da de spillede America og det amerikanske flags farver blæste ud som små papirsstykker og farvelagde hele forum... Det er simpelthen Ironi på højste plan...

:) :) :)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Var inde og høre Felix Da Housecat på Vega i går, men han var ikke så sej så håbet :(

Går ikke så meget efter koncerter, tager bare på Kat eller Luux og hører de største house navne dj'e den for fuld skrue. Kjeld Tolstrup fyrer den altid max af, og kan 100% anbefales. (Han var varmede også op for Felix)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
bluenzi
Kontakt:

Indlæg af bluenzi »

bor i esbjerg så nope...og det er mega surt..

skal der laves om på, når jeg flytter til djævleøen
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Har lige været til Jubilæums Rock i Fredags, der spillede Johnny Deluxe, Saybia og Tim Christensen og jeg må sige at Saybia klarede den klart bedst. Johnny Deluxe var okey og efter min mening syntes jeg ikke at Tim Christensens koncert var særlig god.

Sidste sommer var der Grøn Koncert og her må jeg sige at Nik & Jay, DAD og Big Fat Snake klart leverede de fedeste shows. Forsøger så tit som mulig at komme afsted, har også hørt flere lokale bands og et par gange være til musikfestival i Aalborg.

Live styrer!!!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

bluenzi det er da noget fis at sige, jeg ved godt at der ikke er lige så meget live i Esbjerg som i Aalborg f.eks., men det er da ofte musik nede på tobakke, f.eks. spillede Blue Foundation der d. 3 marts...
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Ja jeg vil da også mene det kan lade sig gøre at komme afsted til noget i Esbjerg.... Blue Foundation giver nogle mega fede koncerter så de er da klart værd at køre efter.

Prøv nogle små og nye navne engang imellem i vil nok ofte blive overrasket.

Men er da nice at se nogne kommer ud og for en på opleveren engang imellem.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nu hvor vi er ved live musik, så regner jeg da med at skulle til Roskilde festival i år som arbejdende. Men nu må vi se, det er ikke helt fast endnu.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar