Drengerøvsposters, malerier, brugskunst (på vægge?!?
Mit mål med denne post er at få nogle links og ideer til forskellige kunstnere, gallerier og lignende
Så fyr mig ned med ideer…
Redaktør: Moderators
loooool ponopono skrev:...et dvdskab hvor der står 38 forskellige øl/shots glas på...

Drengerøv her!...NESiA skrev:Mit spørgsmål er, hvad er i til når vi snakker vægkunst?

Hmm så er det jo at jeg ville holde mig fra filmplakaterne, da det er noget alle og en hver kan købe.. Ikke at der er noget i vejen med det, men når du nu alligevel har gang i et lavet noget så unikt, hvorfor så splitte det ad med plakater? Derimod ville jeg sige at din idé med brugskunst var ret fed.. og så har QzL vist mig en hjemmeside, hvor man kan købe sådan nogle glaspladenogen til at hænge på væggen hvor der f.eks. står DTS, THX eller Dolby Digital på.. dét er jo blær, og sådan noget ville jeg godt hænge på min væg, og lade en tøs se. ja okai.. anlægget fylder måske en del, men dét må de sq leve med.. musikken er vigtig.. i hvert fald for mig.. og hvis ikke de kan tage at deres fyr har højtalere så alt i lejligheden ryster, så må de godt nok gå.. Ikke at jeg har grimme højtalere.. Hvis jeg skal sige det så er der stil over dem.. Yamaha NS-555 med pianolak og hele svineriet.. de er fanme nice.. bare ærgerligt det er svært at se på det billede der, men lækre er de sq. Tror faktisk godt at man kunne få dem til at så godt ud i lejligheden uden at de ligefrem fylder for meget. Dog skal man lige huske at der står i brugsvejledningen at man ikke må stille noget oven på demLeG0lAsDK skrev:Angående beklædning af rummet, så igen prøv at vise at du har en større kreativitet som strækker sig længere end til blot de obligatoriske 30'er billeder af en flok skuespiller som sidder i et Hollywood studie, som skal ligne en arbejdsplads på et højhus i USA 1930'erne.
Ikke fordi der er noget i vejn med dette billede problemet er blot at det har været SET for mange gange før i diverse danske hjem. Derfor evt. få nuppet nogle filmplakater, kunstplakater og andre ting som identificere dig som person. Et godt råd for dem som vil have lækre Gadgets til udsmykning af diverse rum, er at besøge Arkens butik, Aroes' butik og andre af de moderne museumer for moderne kunst, de har vilde ting til forholdsvis billige penge.