Armstrong og Henry armbånd, men hvor?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

overlord
Geografisk sted: DK

Armstrong og Henry armbånd, men hvor?

Indlæg af overlord »

Armstrong har jo det der fine gule armbånd på. Kunne forestille mig det har noget at gøre med kræft-halløj.

Så har Henry og Ferdinand lige lanceret en ny kampagne i samarbejde med Nike. StandUpSpeakUp!

Er der nogle af jer der ved hvor man kan købe disse? Sådan specifikt med navn eller link :) ?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg ved at Armstrongs armbånd kan købes på www.cancer.dk

Der er mine egne 3 købt.

Angående det andet armbånd:

Fra Onside's hp:
Arsenals Thierry Henry og Manchester Uniteds Rio Ferdinand står nu sammen om en anti-racisme-kampagne, de skal lancere i samarbejde med sportsfirmaet Nike. Kampagnen skal gå under navnet ”Stand Up, Speak Up.”

I kampagnen vil indgå sort/hvide armbånd som det, Thierry Henry havde på (se billedet), da han i kraft af sin andenplads i FIFA’s kåring af verdens bedste fodboldspiller var med til prisoverrækkelsen.

Armbånds-konceptet er kendt fra Tour de France-mesteren Lance Armstrongs cancer-fond. Et utal af såvel sportsfolk som ”almindelige mennesker” bærer et gult gummiarmbånd for at vise deres sympati med den gode sag.

Den aktuelle anti-racisme-kampagne ligger Thierry Henry meget på sinde.

”Racisme er et af de største problemer, der findes i europæisk fodbold. Folk tror måske, at problemet er aftaget, men det er det ikke,” siger Thierry Henry.

zak.egholm@viasat.dk

De omtalte armbånd kan købes i sportsforretninger indenfor et par uger. Men læs selv mere på www.nike.com/standupspeakup
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Glæder mig til Henry's armbånd de kommer, skal helt sikkert have sådan et par stykker...!
Billede
overlord
Geografisk sted: DK

Indlæg af overlord »

Ja det ser rimelig sprødt ud :)

Men det kunne godt tyde på at de ikke rigtige er ude endnu. Har ihf ikke set dem nogensteder endnu, eller fundet dem på nettet. Hvis folk finder er de da velkommne til at tage denne tråd op igen ;)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Noget nyt om disse armbånd?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
happyhansen

Indlæg af happyhansen »

Jep de kan fås i UK - der fik jeg mine 2 ihvertfald.

De er super-lækre....
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nu mente jeg jo så i Danmark. Kan godt høre at jeg ikke komme lige så meget ud som du gør.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

http://www.linkybracelets.com/index.asp

Jeg tror ikke det kan købes på danske sider/butikker endnu. Har fundet denne indtil videre og vil poste flere jeg evt. finder i samme post :)
pest0

Indlæg af pest0 »

Har hørt en fugl synge om at de ikke kan, og kommer heller ikke til at kunne købes i Danmark:::

:x :? :x :? :x
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg er helt sikker på at jeg mødte en pige i byen forrig lørdag, som der havde det gule armbånd der. Jeg kan bare ikke huske hvor hun sagde hun havde købt det, og jeg kan heller ikke huske hvem hun er. Øhh mindre Morgan, mere hukommelse. Jeg tror altså godt det kan købes. Men hun kan selvfølgelig have fået det fra udlandet.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har også det gule armbånd. Det kan, som sagt i mit første post købes på http://www.cancer.dk :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Aha! Det er sgu' nok nærmere det armbånd at jeg har set. Har du købt det via hjemmesiden? Har du ungdoms-udgaven eller voksen?
Senest rettet af nco 23 feb 2005, 18:15, rettet i alt 2 gange.
nco\\ CHART ATTACK 1999
pest0

Indlæg af pest0 »

Nu var det også standupspeakup armbåndnene jeg mente der ikke kunne købes i danmark :P
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg kan ikke kende forskel på gul og hvid ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

nco skrev:Aha! Det er sgu' nok nærmere det armbånd at jeg har set. Har du købt det via hjemmesiden?
Jeps :)
happyhansen

Indlæg af happyhansen »

Som skrevet tidligere kan Henry's sort/hvid fås i UK nu....

Så tag dog derover en weekends-tid og få en på opleveren oveni jeres ønskede årmbånd.
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

De sælges også over eBay.
Billede
djkassen

Indlæg af djkassen »

Der kommer en ny forsyning i starten af Marts til alle de engelske butikker fik jeg at vide da jeg sendte en mail og spurgte. Tror prisen igen bliver på minimum £1,5 eller 2€

Men hvis du vil købe et nu, kan du købe det på ebay som VnL sagde men til over pris
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg har et gult Armstrong-armbånd i voksen størrelse til salg. Det er sprit nyt. 25 kr. inkl. porto. Jeg kan evt. medbringe det til CA-POT i Aalborg.

Jeg skal selv have bestilt mig et nyt i ungdoms størrelse. Jeg har stodder håndled, så synes det er lidt for stort.

Skal det hænge lidt løst eller skal det være stramt?
nco\\ CHART ATTACK 1999
djkassen

Indlæg af djkassen »

Jeg har et par nike stand up speak up armbånd jeg gerne vil sælge hvis der er nogen der stadig mangler :)
Besvar