Jeg vil nærmere sige... Lovely, de får så mange stemmer.YaKuZa_MaB skrev:Sygt nok at DF får så mange stemmer!
Folketingsvalg 2005: Hvem stemmer du på?
Redaktør: Moderators
Vil sige at jeg har total respekt for Pia og hendes parti for de har virkelig formået at få skabt sig en masse stemmer på folks fremmed had. dog skal pia lige ha sine personlige hjertesag de ældre med konstant. men det er squ kun fordi hun ikk vil virke som en hjerteløs racist for det er hun jo ikk.
Nej jeg synes squ det er skræmmende at folk kan stemme på DF og tro de gavner landet og dem selv. Har brugt de sidste mange uger på at diskuterer politik med alle former for menesker. voksne, gamle, unge mænd, kvinder børn osv. Alle har deres forskellige holdninger og argumenter. og respekter alle dem som har en holdning og kan argumenter for den. Men folk som f.eks stemmer DF bare fordi de går og er lidt små racistiske og ikk rigtig har andet argument kan jeg ha svært ved at tage seriøse.
tror jeg holder her da jeg tror de næste par linier ville blive omkring lige så hadske som en DF kampagne
Nej jeg synes squ det er skræmmende at folk kan stemme på DF og tro de gavner landet og dem selv. Har brugt de sidste mange uger på at diskuterer politik med alle former for menesker. voksne, gamle, unge mænd, kvinder børn osv. Alle har deres forskellige holdninger og argumenter. og respekter alle dem som har en holdning og kan argumenter for den. Men folk som f.eks stemmer DF bare fordi de går og er lidt små racistiske og ikk rigtig har andet argument kan jeg ha svært ved at tage seriøse.
tror jeg holder her da jeg tror de næste par linier ville blive omkring lige så hadske som en DF kampagne
He he, dårlig taber !! LOLDjMail skrev:Vil sige at jeg har total respekt for Pia og hendes parti for de har virkelig formået at få skabt sig en masse stemmer på folks fremmed had. dog skal pia lige ha sine personlige hjertesag de ældre med konstant. men det er squ kun fordi hun ikk vil virke som en hjerteløs racist for det er hun jo ikk.
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Nu ved du så ikke hvad manden stemmer. Personligt kunne jeg quote DjMail. selvom det ville gavne min interesse hvad ang. regering at DF fik mange stemmer da det vil betyde Anders Fogh som statsminister...
Det hedder ikke "dårlig taber". Det hedder medmenneskelighed
Det hedder ikke "dårlig taber". Det hedder medmenneskelighed
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
medmenneskelighed... og min bare ...
Jeg er så træt af at høre at folk ikke skelner mellem DF & fremskridspartiet, som en hvis IDIOT til Mogen Glistrup stod bag.
Okay til tider kunne man sgu grine af ham, men hjerne havde han sgu ikke.
Pia stiftede måske nok netop DF af samme grund. Og de er IKKE at sammenligne!!!
Pia vil ikke have samtlige mørke nakkeskudt, som visse personer ønsker at få det til at lyde som. Hun vil stadig gerne hjælpe folk i nød, og de skal SELVFØLGELIG så sendes hjem når der igen er fred i landet. At visse familier så måske ønsker stadig at bliver, kan de jo så søge om.
Og meget af udlændinge politikken som har skabt "success" eller stemmer kommer fra DF. Venstre havde ikke gjort så meget uden dem.
Og de ældre skal selvfølgelig passes på. De har jo opbygget det velfærdssystem vi nyder godt af idag.
Kommer du måske ikke gratis på sygehuset idag, hvis du fejler noget??
Netop fordi andre har konklet på arbejde hele livet, og betalt skat, så er detr sgu ikke fair at de ikke engang kan komme i bad eller få gjort rent. Pinligt synes jeg.
Og husk så lige på at det er danmarks 3. største parti.
Jeg er så træt af at høre at folk ikke skelner mellem DF & fremskridspartiet, som en hvis IDIOT til Mogen Glistrup stod bag.
Okay til tider kunne man sgu grine af ham, men hjerne havde han sgu ikke.
Pia stiftede måske nok netop DF af samme grund. Og de er IKKE at sammenligne!!!
Pia vil ikke have samtlige mørke nakkeskudt, som visse personer ønsker at få det til at lyde som. Hun vil stadig gerne hjælpe folk i nød, og de skal SELVFØLGELIG så sendes hjem når der igen er fred i landet. At visse familier så måske ønsker stadig at bliver, kan de jo så søge om.
Og meget af udlændinge politikken som har skabt "success" eller stemmer kommer fra DF. Venstre havde ikke gjort så meget uden dem.
Og de ældre skal selvfølgelig passes på. De har jo opbygget det velfærdssystem vi nyder godt af idag.
Kommer du måske ikke gratis på sygehuset idag, hvis du fejler noget??
Netop fordi andre har konklet på arbejde hele livet, og betalt skat, så er detr sgu ikke fair at de ikke engang kan komme i bad eller få gjort rent. Pinligt synes jeg.
/Lunapark
selvfølelig skal vi passe på de gamle! er helt enig med dig, men den måde som pia bruger det er jeg ikk enig i.
husk lige at selvom de opbyggede velfærsstaten så opbyggede de også en mofther fuckin stor udlandsgæld!!!!!!
at kalde mig en dårlig taber synes jeg er sjovt! for som det ser ud lige nu, vinder jeg squ alligevel det her valg!! selvom det ligger tæt.
At kalde glistrup for dum eller sige at han ikk hvade hjerne er da det dummeste jeg har hørt!!! han var da en af de mest intelligente folk i dansk politik på det tidspunkt.
At han så anvendte hans viden til kæmpe skattesvindel og en meget fremmendhadsk politik er noget andet. men dum det var han langt fra.
men uanset hvordan den vendes og drejes så har DF en utrolig fremmed hadsk indstilling og det er ikke nget jeg vil støtte op om. jeg væmmes ved tanken om at de kommer til at få så meget magt som det ser ud til. da de igen vil være afgørende på vægtskålen. Det samme vil kristendemmokraterne hvis de komemr over spæregrænsen (ret mig hvis jeg tar fejl der, kan ikk huske hvordan de ligger pt.)
men luna lad os snakke efter valget og se hvem der er en taber
husk lige at selvom de opbyggede velfærsstaten så opbyggede de også en mofther fuckin stor udlandsgæld!!!!!!
at kalde mig en dårlig taber synes jeg er sjovt! for som det ser ud lige nu, vinder jeg squ alligevel det her valg!! selvom det ligger tæt.
At kalde glistrup for dum eller sige at han ikk hvade hjerne er da det dummeste jeg har hørt!!! han var da en af de mest intelligente folk i dansk politik på det tidspunkt.
At han så anvendte hans viden til kæmpe skattesvindel og en meget fremmendhadsk politik er noget andet. men dum det var han langt fra.
men uanset hvordan den vendes og drejes så har DF en utrolig fremmed hadsk indstilling og det er ikke nget jeg vil støtte op om. jeg væmmes ved tanken om at de kommer til at få så meget magt som det ser ud til. da de igen vil være afgørende på vægtskålen. Det samme vil kristendemmokraterne hvis de komemr over spæregrænsen (ret mig hvis jeg tar fejl der, kan ikk huske hvordan de ligger pt.)
men luna lad os snakke efter valget og se hvem der er en taber
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
LunaPark skrev:
Det er nu næppe nogen cadeaux...
(sp?)
Senest rettet af Darkheart 08 feb 2005, 20:20, rettet i alt 1 gang.
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
DF
Min stemme gik til Dansk Folkeparti.
Jeg mener der er vise ting, som burde forholdes dansk
Bl.a. dansk i folkeskolen og ikke arabisk eller lign. - Det kan godt være de bliver i Danmark de kære udlændninge, men så må man ind ordne sig.
- Fordi man stemmer dansk folkeparti, er man dømt racist. Sikke noget sluder.
Bl.a. dansk i folkeskolen og ikke arabisk eller lign. - Det kan godt være de bliver i Danmark de kære udlændninge, men så må man ind ordne sig.
the sound won't listen!
-
night_hawk
-
Darkheart
- Kontakt:
Re: DF
Ja, jeg synes også man burde lære dansk i skolen. Det ville være dejligt hvis vi danskere selv kunne vores sprog.wlt skrev:Min stemme gik til Dansk Folkeparti.
Men ellers er min umiddelbare kommentar til i aften: Pokkers.
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
Godt valg ja, 2 ekstra mandater til DF
Wuhu...
Der er mange der har skrevet til mig, men jeg har mine meninger - og jeg tænker ikke på økonomi, fordi jeg nærmest har opgivet at se hvad et folketing der er så stort kan bestemme sig for og endelig når der sker noget - er det minimale ting i økonomien - så den skænker jeg ikke en tanke og lader jer matematikerne stå og se til.
Blev også beskyldt for min udtalelse om S.U - det var ikke det jeg mente. Jeg har absolut ikke råd til at flytte, for da jeg ringede til S.U styrelsen og spurgte om jeg kunne flytte, sagde de med det samme: 'Du skal have boet ude i et år inden du er 20 før du kan få udeboende SU'
Hmm, så vidt jeg ved er det umuligt at leve ude for 2300 i måneden :S ..
Mente bare at jeg sagtens kunne leve uden S.U, hvis alt andet blev beskåret kraftigt
Udlændingepolitikken:
Den kommentar Vitoc eller hvad han hed kom med, angående klippekort -tror det var ham! Den var fame god - men det kan vi bare ikke pga. vores forbandede skoddede grundlov: 'Alle mennesker er lige' Blah Blah blah. Hader den grundlov
Kender op til flere udlændinge som ikke vil integreres i samfundet, de føler sig ikke godt tilpas her - og derfor ville jeg da gerne betale ekstra i skat for at give dem en one way billet tilbage til hjemlandet. Også på 1 klasse hvis det skulle være ..
Kald mig racist, er sådan set ligeglad - for der er næsten ikke en udlænding jeg kan klare. Sååh..
Der er mange der har skrevet til mig, men jeg har mine meninger - og jeg tænker ikke på økonomi, fordi jeg nærmest har opgivet at se hvad et folketing der er så stort kan bestemme sig for og endelig når der sker noget - er det minimale ting i økonomien - så den skænker jeg ikke en tanke og lader jer matematikerne stå og se til.
Blev også beskyldt for min udtalelse om S.U - det var ikke det jeg mente. Jeg har absolut ikke råd til at flytte, for da jeg ringede til S.U styrelsen og spurgte om jeg kunne flytte, sagde de med det samme: 'Du skal have boet ude i et år inden du er 20 før du kan få udeboende SU'
Mente bare at jeg sagtens kunne leve uden S.U, hvis alt andet blev beskåret kraftigt
Udlændingepolitikken:
Den kommentar Vitoc eller hvad han hed kom med, angående klippekort -tror det var ham! Den var fame god - men det kan vi bare ikke pga. vores forbandede skoddede grundlov: 'Alle mennesker er lige' Blah Blah blah. Hader den grundlov
Kender op til flere udlændinge som ikke vil integreres i samfundet, de føler sig ikke godt tilpas her - og derfor ville jeg da gerne betale ekstra i skat for at give dem en one way billet tilbage til hjemlandet. Også på 1 klasse hvis det skulle være ..
Kald mig racist, er sådan set ligeglad - for der er næsten ikke en udlænding jeg kan klare. Sååh..
Get up & Dance .
Det er netop essensen af DF's holdning(er). I aner netop ikke hvad det vil betyde af ændringer for at alle skal kunne hoppe rundt i jeres lille lykkepilleland for ældre og de svage i samfundet med gratis ydelser til højre og venstre. Samtidig vil i sende dem, der kunne være med til at finansiere dette, af helvede til og så langt væk fra Danmark. Helt ærligt... DF's standpunkter (med bortset fra fremmedhadet, som iøvrigt er en kopi af den oprindelige der står/stod skrevet i Fremskridtspartiets ideologiprogram tilbage i starten af 1990'erne) er jo noget alle partier er enige i. Mere hjælp til ældre, flere penge til uddannelserne og mere flødeskum på lagkagerne er jo ikke noget andre partier er uenige i. De har bare en med lidt økonomisk sans i partiet til at forklare at man ikke kan gå ned til Brugsen og få for 100 kr. engelsk bøf, hvis man kun har en 20'er med.dj drop skrev:...og jeg tænker ikke på økonomi, fordi jeg nærmest har opgivet at se hvad et folketing der er så stort kan bestemme sig for og endelig når der sker noget - er det minimale ting i økonomien - så den skænker jeg ikke en tanke og lader jer matematikerne stå og se til.
Personligt havde jeg hellere set DF uden de to ekstra mandater. Havde faktisk håbet på de faldt med et brag og f.eks. i det mindste havde KD havde fået dem istedet for. Det ville ifølge nogle analyser have drejet sig om en 4 - 5 mandater...
Nå men fuck det. I får ingen ministerposter alligevel, og skal der dannes flertal på de fleste områder kan regeringen gå til liste B istedet og hente de stemmer de skal bruge. Det tror jeg vi vil se en del af i denne periode. Det er jo ikke på mange områder liste B er uenig med C og V...
-
Darkheart
- Kontakt:
Jeg tror nu desværre næppe V og K vil søge til de radikale. Desuden kan de ikke undgå at skulle arbejde sammen med DF, for at få de 90 mandater, da de kommer til at mangle lige præcis 1 - B har 19, så det gir' 89 - vel at mærke idag, jeg ved ikke om alle kredsmandater og tillægsmandater osv er talt med endnu - men man kan jo kun håbe. En regering der baseredes på et samarbejde med de radikale ville være en markant forbedring i forhold til DF. De 2 partier er jo på en måde så modsatrettede som man kan være - de meget materielle DF'ere og de post-materielle radikale vil i hvert fald aldrig blive enige om noget.QrazyLeg skrev:... skal der dannes flertal på de fleste områder kan regeringen gå til liste B istedet og hente de stemmer de skal bruge. Det tror jeg vi vil se en del af i denne periode. Det er jo ikke på mange områder liste B er uenig med C og V...
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
Netop derfor. Venstre fører jo netop en social-liberalistisk politik, ligesom Blair-regeringen gør det iøvrigt. VK vil bruge DF til at danne regeringen med, det er korrekt. Men når det kommer til at trumfe forslag igennem med det snævre flertal i folketinget for at få gennemført de politikker de nu engang står for så vil de oftere henvende sig til at bruge Jelved frem for Kjærsgaard.
Ihvertfald hvis man skal kunne dreje sammenligninger med Blair-regeringen. Indtil videre har de jo fulgt den meget godt siden Fogh blev formand for Venstre.
Ihvertfald hvis man skal kunne dreje sammenligninger med Blair-regeringen. Indtil videre har de jo fulgt den meget godt siden Fogh blev formand for Venstre.
Måske, Qrazyleg.
Måske ikke..
Du siger godt nok de kunne finansiere det?
De sender VORES penge ud af landet til deres familier.
De gider ikke arbejde, derfor bander.
De har en straffeattest på størrelse med Christiansborg.
- Det er godt nok bare nogle af dem. Men jeg mener at
det må deres familier jo tage sig af, for hvis de ikke kan opdrage
deres børn ordentligt - skulle de ikke have lov til at få dem.
Nu kommer der debat, ellers bliver du sur af h til
Måske ikke..
Du siger godt nok de kunne finansiere det?
De sender VORES penge ud af landet til deres familier.
De gider ikke arbejde, derfor bander.
De har en straffeattest på størrelse med Christiansborg.
- Det er godt nok bare nogle af dem. Men jeg mener at
det må deres familier jo tage sig af, for hvis de ikke kan opdrage
deres børn ordentligt - skulle de ikke have lov til at få dem.
Nu kommer der debat, ellers bliver du sur af h til
Get up & Dance .