til odder

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

im sooooooo not talkin to you kloojve!!!!!!!!!!!!!!!!
Cock-fag
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Saadan her har det altid vaeret. Jeg har selv engang vaeret ligesom NH - alt, alt for smaa sko og for lidt at lave i hverdagen (hvilket resulterede i meget tid herinde).

Personligt saa ser jeg ikke hvorfor det er et problem, at folk fyrer lort af her paa boardet - mere serioest er et gratis internet-forum vel heller ikke?
Det at der bliver skrevet en masse bullshit goer dog stadig forummet mere aktivt end, naar der bliver skrevet ét serioest indlaeg om ugen.

Fuck it! Om det her har jeg ingen rim, men jeg er nede med svedige pingviner!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Feffe skrev:Att NH er en hat.... tja dem der kender ham, ved at han er en HAT. men han viste det bare ednnu engang på brættet ved at flame andre i publig... Hold dig til pms næste gang, min ven. og pa på dit falske id. du får brug for det den 12 marts :)
er NH en hat damn det havde jeg ikke opdaget endnu! når men jeg er også langsom!!

@TT Feffe det er en Q8 det er meget værre end en statoil de har i det mindste sådan nogenlunde pænt tøj hehe!

Men at jeg har været spammer og nok også til dels stadig er det det hersker der sku ingen tvivl om!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Skal vi saa ikke stoppe mudderkastningen og lade vaere med at svine NH mere end godt er og saa glemme hele den her mere eller mindre pinlige situation?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

somom jeg bare vil glemme en god sviner dwr!!!!!! hehe
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

utroligt at det trækker flere folk til i et topic, hvis det gå ud på at flame hinanden end et link til et super mix/film...

Fatter jeg ikke helt.. men måske er det bare mig..
dj_c
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af dj_c »

ha ha slap dov af små venner!!!!!!

det er sgu da rart at der er en der gider og sette gang i nogle kreative emner herinde!!!!

lige et spørgsmål er det virkeligt nødvendig at jeg skal ringe og bestille plads i børnehaven igen til dig !!!

hvis der er nogen der har et problem med odder eller en af os andre så giv os da et pm i stædet for at svine folk til offentligt!!!!
det er sgu da for latterligt!!! :!: :!: :!:

OUT DJ_C!!!

@odder!! keap up the good work!!! :wink:
play my mixes

http://soundcloud.com/henrik_rinhack

DJ C | Plays the music loud

Billede
Haude

Indlæg af Haude »

Night_Hawk jeg er tildels enig med at odder kan smide et ligegyldigt repley i ny og næ, ligesom jeg måske kan komme med en mindre velovervejet bemærkning på IRC :lol:
Samtidig vil jeg dog mene, at jeg altid ser odder smidde feedback i Mixes Area hvor han giver en konstruktiv kritik!!

Syntes det positivt at der er liv i boardet, Request undtaget, så kan egentlig ikke se hvad du har ondt i røven over..? Kom nu lidt tude-frans :roll:
Besvar