CA-POT ohh yes its back again
Redaktør: Moderators
ja de er nok til at snakke med nco, men min tanke gik også på at det kunne være cool at mødes inden på et eller anden snusket værthus i gaden og få nogle stifter inden vi tramper løs.
men kan godt se at en time pludselig blir meget.
er op til jer hvad i finder ud af, bare i får jeres røv til jydestrup
men kan godt se at en time pludselig blir meget.
er op til jer hvad i finder ud af, bare i får jeres røv til jydestrup
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
DjMail: Det kunne være vi skulle invadere Spirit så? der er god plads til os, og vist nok okai priser.. kan ikke huske det for var sq lidt småfuld sidst jeg var der 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Følger med i ovenståendes fodspor 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
DjMail.. Uret er jeg i hvert fald HELT med på 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
tilmelding
Hey alle
Jeg er da helt sikkert klar her med nogle venner til at gå helt amok på Cube.......
Dj1982 signout......
Jeg er da helt sikkert klar her med nogle venner til at gå helt amok på Cube.......
Dj1982 signout......
ville bare lige minde alle om listen på forsiden, hvis i ikk er der på og kommer til festen så sig endelig til da jeg skal vide hvor mange der kommer og hvor mange jeg skal ud og finde for at nå diskotekets min. krav. samme gælder selvfølgelig hvis i står derpå og ikke kommer så vil jeg gerne vide det.
Og så lige endnu engang opfordre folk til at tage venner osv med,. og skulle de venner tilfældigvis være kvinder tjaaa så gør det squ ik noget ehehe. da det indtil videre ser ud til at blive en forholdsvis homo fest (læs. 2 piger 50 mænd or so)
anyway! glæder mig squ til at drikke mig hamre lam med en flok pirater!!
Og så lige endnu engang opfordre folk til at tage venner osv med,. og skulle de venner tilfældigvis være kvinder tjaaa så gør det squ ik noget ehehe. da det indtil videre ser ud til at blive en forholdsvis homo fest (læs. 2 piger 50 mænd or so)
anyway! glæder mig squ til at drikke mig hamre lam med en flok pirater!!
Man bliver straffet af gud (posten?) når man vil til at synde (æde macd)!Da Clown skrev:vil lige kommme med en !OBS!
Pas på de flyvende flasker i 9000... de er fandmer farlige... fik selv en hovedet sidst af en CA op.. pga. forstiv opfølgelse.... heh....

Hvis du vender dine smileyer omvendt er du bøsse!
nu ikke fordi jeg ville på mågen... nu mere fordi jeg ville hjem og sove.. da gaden havde lukket.. (har jeg fået at vide, husker ikke de lukkede)r0rre skrev:Man bliver straffet af gud (posten?) når man vil til at synde (æde macd)!Da Clown skrev:vil lige kommme med en !OBS!
Pas på de flyvende flasker i 9000... de er fandmer farlige... fik selv en hovedet sidst af en CA op.. pga. forstiv opfølgelse.... heh....![]()
Den flaske slog jo også hukommelsen ud af dig... jo gaden lukkede og vi gik på klamme "Onkel Tom's". Et sted jeg svor aldrig at komme mere efter mit basisår på universitetet sluttede 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!