hey..
vil bare høre hva folks erfaringer er med dette...
jeg overvejer enlig at lave en konto..bare for at spille lidt for sjov...
men hvad er bedst ?? bet24??
har i vundet noget?
håber i kan hjælpe mig ;D
på forhånd tak
Online Betting
Redaktør: Moderators
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
øhh, tror ikke overskudet bliver meget større hvis du spiller andre steder, det handler jo i bund og grund om held. I hvert fald hvis man spiller på sportsresultater. Der er selvfølgelig forskel på oddsne de forskellige steder, men det svinger op og ned fra sted til sted. I det lange løb taber alle penge på at spille på sportsresultater, for hvis folk vandt penge, ville det ikke være en god foretning.
Jeg vil råde dig til at spille på de store sites (som allerede er blevet nævnt her) for der er det sikkert, at der ikke er nogen som fusker.
Ved poker er det en anden sag, der kan du godt tjene penge hvis du er god. Kan kun anbefale Expekt til poker, men Landbrokes skulle også være godt.
Jeg vil råde dig til at spille på de store sites (som allerede er blevet nævnt her) for der er det sikkert, at der ikke er nogen som fusker.
Ved poker er det en anden sag, der kan du godt tjene penge hvis du er god. Kan kun anbefale Expekt til poker, men Landbrokes skulle også være godt.
Poker spilles bedst på www.multipoker.com 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
www.pokerrom.com er et fedt sted! jeg har været der lidt men nu er jeg bare rundt omkring og hustler folk!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-