Kender i yousendit ???

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
LunaPark
Kontakt:

Kender i yousendit ???

Indlæg af LunaPark »

Kender i dette system??

Hvis man skal sende store filer til hinanden, og man ikke har mulighed for FTP, så brug denne side.

http://s24.yousendit.com/
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Det er efterhånden en gammel service. Men efter de har fjernet filstørrelsen på 5 MB, så er den blevet vældig populær. Også her på CA.

Meeeeeeen mon ikke det er et spørgsmål om tid før end, enten sikkerheden bliver strammet op eller det kræver man registrerer sig mere. Eller jeg ved det ikke. Mit bud :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

jeg er enig med nco.. Det er efterhånden en gammel nyhed, som jeg tror mange bruger herinde..
Men synes alligevel det er godt nok at det bliver lavet som et topic, da jeg da har set nogen spørge om der er nogen, som er villige til at lægge et mix op for dem, og yousendit løser jo netop det problem. Jeg har desuden gang i at afprøve dem, som blev postet her på CA for længe siden.. De kan findes her
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Havde ikke hørt om det før det stod i M!
Billede
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Synes bare det er sk!de langsomt at oploade der. Kommer aldrig over 35-40 kb/s. Men de brokker sig så heller ikke over at man sender flere på en gang. =4x 35 er ok. Nå ja, bruger det kun i nødstilfælde..... :)
onkelc
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Stedet hvor man mener at gud blev til
Kontakt:

Indlæg af onkelc »

aroxdk skrev:Synes bare det er sk!de langsomt at oploade der. Kommer aldrig over 35-40 kb/s. Men de brokker sig så heller ikke over at man sender flere på en gang. =4x 35 er ok. Nå ja, bruger det kun i nødstilfælde..... :)
35-40?????? Når jeg har brugt den, har jeg max været på 20-25 selvom at jeg har 512 i ul. Lidt skidt da jeg havde en fil på 118 mb...
Maaau fra OnkelAzzz
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg har også brugt den et par gange. Men har egentlig ikke tænkt over den er langsom, da jeg blot regnede med det var mig der ikke havde mere bandwith tilbage. Men sæt til inden man går i seng, så er den jo nok færdig dagen efter.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Enig.. den ejer ikke mere end de der 512 kbit.. Det er jo pænt nederen når man sidder med sin 100mbit/100mbit og så ikke kan bruge den fuldt ud. hehe
petuNe
Geografisk sted: Jylland
Kontakt:

Indlæg af petuNe »

Har kendt det i et stykke tid, en lidt gammel service :lol:
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

FUCK HVOR NOGET LORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Nu har jeg over en længere periode forsøgt at uploade en film på servicen www.yousendit.com
Og udover det går UTROLIG langsomt, ja så går forbindelsen død omkring halvejs.

Men endelig igår lykkedes det... Uploadingen gik i opfyldelse.
Men tilgengæld idag har jeg forsøgt at downloade filmen omkring 10 gange, men den mister forbindelsen omkring halvejs...
Har prøvet med Getright, men den kan ikke resume........

Nogen som har et svar til mine problemer?
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

odder skrev: Det er jo pænt nederen når man sidder med sin 100mbit/100mbit og så ikke kan bruge den fuldt ud. hehe
100 / 100 mbit?

Internet?
Slet mig
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ja :P
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

jepper 8) :D :wink:
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

odder skrev:Enig.. den ejer ikke mere end de der 512 kbit.. Det er jo pænt nederen når man sidder med sin 100mbit/100mbit og så ikke kan bruge den fuldt ud. hehe
Odder, hvis du ejer 100/100 mbit, så sidder du nok ikke og fucke rundt yousendit.... Så hedder det nok noget i retning af linux er din ven og GLFTPD er din bror :) :) :) :) :lol: :lol:
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

LeG0lAsDK skrev:Odder, hvis du ejer 100/100 mbit, så sidder du nok ikke og fucke rundt yousendit.... Så hedder det nok noget i retning af linux er din ven og GLFTPD er din bror :) :) :) :) :lol: :lol:
Til april LeG0lAsDK... til april ;)
Besvar