Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Er aktuel i "In Good Company"... og vandt en pris for "New upcoming actress" for hendes rolle i "Lost In Translation, og en for Best Young Actress i
The Horse Whisperer"
Gode kasser, men kan ikke helt bestemme mig for om hun er lækker eller ej
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
jeg syntes sq at hun er ok lækker qrazyleg... hendes kasser fejler ikke noget, og så ser hun ret sød ud... men der mangler helt klart flere af henders slags... syntes osse at hun spiller godt i både In Good Company og Lost In Translation
Altså hun er ikke den kønneste jeg har set, men jeg ville sq ikke brokke mig over at skulle dele seng og dyne med hende
Men ville nu gerne snakke med hende til en fest, for jeg har det med at når jeg bliver fuld så ender det egentligt ret tit med at jeg snakker til damens patter.. Hun er simpelthen drømmen at måde i byen