Thomas Treo er en nar!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Thomas Treo er en nar!

Indlæg af Kazo »

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=276126

Musikanmelderen Thomas Treo er fandeme ikke til at holde ud at høre på! Kan han for en gangs skyld ikke bare støtte op om noget! Bare fordi det ikke er et eller andet undergrundsband der udelukkende spiller på save der ikke stemmer!
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg vil nok indrømme at den sang ikke er så god som et mix lavet af en vis Dj Thomaz, og jeg blev da også noget knotten da jeg hørte den i fjernsynet, for jeg har ikke glemt hvad de gav Thomas som svar:
TV2 skrev:Det er ikke noget vi har planer om, så du behøver ikke sende noget...
Efter min mening er Thomas' bedre, men det er vel en smagssag. Men noget helt andet er at de ikke bare kunne sige "nej vi har allerede lavet én, ellers mange tak" men lad nu det ligge.
Ja selvfølgelig skal man støtte op om at hjælpe Asien (har jeg også selv gjort), men jeg ville nok, som der også står i artiklen, hellere smide 100 kr. i en raslebøsse igen end bruge penge på en single, hvor der først skal betales omkostninger og alt muligt , inden der kommer penge til Asien.
Senest rettet af odder 12 jan 2005, 17:20, rettet i alt 1 gang.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nu har jeg ikke hørt nummeret. Men er det ikke noget l*rt? Det plejer de der støttesingler at være.

Hvor kan man høre det henne? Og nej, jeg betaler heller ikke for det, bare fordi det går til staklerne i Asien.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Hvis det er den der kører i radioen hvor de snakker om Remee, så ville jeg hellere give dobbelt kr for ikke at få den. Nu har jeg allerede givet en del hen over jul/nytår, så det må være for denne gang :)
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

Men jo nco... det er noget være l*rt..
nu må de snart stoppe med alt det bræk til asien...
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

du har den nco! :roll:
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Night_Hawk skrev:du har den nco! :roll:
Tak tak. Jeg lytter når jeg kommer hjem.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

odder skrev:... blablabla hvor der først skal betales omkostninger og alt muligt , inden der kommer penge til Asien.
Derfor man bruger termen ubeskåret...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Haha nemlig qrazy.

At folk blir ved med at snakke om at thomaz ting var så fed, fostår jeg ikk. jo det var flot 10 min sample arbejde. Men var jo ikk en støtte sang, og den ville ikk kunne sælges som støtte sang grundet samplet osv.

Jeg er ik en fan af støttesange og har hellere ikk købt nogen af dem, men givet mine 100 kr via telefon istedet for.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jeg må nok også indrømme at den sang går mig på nerverne den er sku lidt for skod men hvad det var gi en hånd til afrika jo også!

Så lad os nu bare stoppe med alt det der indsamlings pis og sige halløj i skibet til en ny omgang dansk hverdag vi kan sku ikke blive ved med at give!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar