BT-Cup (DM i Indendørs fodbold)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

BT-Cup (DM i Indendørs fodbold)

Indlæg af kloojve »

traditionen tro er jeg der igen i år...

mon ikke vi får en kanon dag med en masse hotdogs og øller...
andre der kigger forbi??
i så fald står jeg på langsiden lige når man kommer ind me gul trøje og faxe i hånden...

SEEEEEES

BIF!!!
Mekker
Geografisk sted: Midtjylland, Skive
Kontakt:

Indlæg af Mekker »

pfft, fodbold er sport? :o
what goes up, must come down
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jamen dog jamen dog! så lidt af det og slog så over på minster garage i stedet! :P
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

/me var der...

og så med fryd at FC ZULU røg ud i indledende runde... hehe...
men så røg vi (læs: BRON'BY!) ud i kvartfinalen :lol:

fuck-fuck -det var sjovt... bajere, bold, cheerleadere... hvad mere skal man bruge på en søndag?
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

heh... ja jeg syns nu det var fedt nok...

pics af lidt cheerleaders her http://www.home.no/klo/sne3
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Cheerleaders er altid namnam.. Men uanset hvad I siger så er der ingen, som kan hamle op med Aab's som tilfældigvis (igen) er Danmarks mestre :D
in Double A we are just better :D ;) 8)
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Det kan godt være i har gode cheerleaders..
..men hvem vandt selve fodboldturneringen..?! ;)

ESBJERG FB!! :)

Regards
TheJackal
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Damn hvor fanden kan man få privat lektioner af de der chearleedere??? de er sku da lidt nam nam!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

FORZA ESBJERG WE LOVE U!!!
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

odder skrev:Cheerleaders er altid namnam.. Men uanset hvad I siger så er der ingen, som kan hamle op med Aab's som tilfældigvis (igen) er Danmarks mestre :D
in Double A we are just better :D ;) 8)
Hmmm, AGF pigerne siger de vandt og at Aab pigene godt kan pakke rejsekufferten væk igen ;)
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

aroxdk skrev:Hmmm, AGF pigerne siger de vandt og at Aab pigene godt kan pakke rejsekufferten væk igen
Ye you wish you do :D Har faktisk hørt ærke-brøndbyfans sige at de er kanont gode.. På alle måder :D
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

odder skrev:
aroxdk skrev:Hmmm, AGF pigerne siger de vandt og at Aab pigene godt kan pakke rejsekufferten væk igen
Ye you wish you do :D Har faktisk hørt ærke-brøndbyfans sige at de er kanont gode.. På alle måder :D
"Kender" ikke Aab pigerne så godt, men de vandt altså ikke i år. Ka være de havde solen i øjnene eller lign, men AGF'erne fik 1. pladsen
http://www.cheerleaders.nordjyskeklubber.dk/

;)
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Ja det er da klart at de vandt med dét dommerpanel.. Hvem har været så skide fulde at sammensætte det? Det er ikke dommerne der fejler noget.. Det er sq dem der har udvalgt dem! ARGH!
Skuffelse og forbløffelse
Sådan var reaktionen hos de hjemvendte Cheerleaders fra AaB søndag aften, 9. januar 2005.

Scenen var ellers sat til en komfortabel sejr. Men det imponerende show som blev gennemført fejlfrit i både indledende runde og finalen, var tilsyneladende ikke nok til en sejr over konkurrenterne fra AGF, som for første gang nogensinde kunne kalde sig guldvindere. Dette til stor forbøffelse for tv-kommentatorerne, publikum, spillere, og endda cheerleaders fra andre klubber, og selvfølgelig ikke mindst os selv.

Men et uprofessionelt dommerpanel satte en kæp i hjulet for AaB-pigernes femte sejr på stribe. Dommerpanelet skal ifølge reglementet bestå af 4 professionelle dommere. Men i stedet bestod den af kun tre dommere. Heraf to u-uddannede dansere fra et cheerleaderhold i Frederikshavn, som udenfor superligaen er vores absolut nærmeste konkurrenter. Disse pigers træner, var i øvrigt hjælpetræner for AGF-pigerne ved sidste års stævne! Da turneringen var overstået skulle det vise sig, at den tredie dommer, tilsyneladende er SPONSOR I AGF!!!!!!

Under sådanne betingelser må selv det bedste hold bøje sig. Og det gjorde vi. Førstepræmien var en tur til Paris for hele holdet. AaB-Cheerleaders ønsker GF-Sisters god tur.

Jamen det er jo ikke fedt.. Man kan sq ikke andet end tabe, hvis 2 af dommerne er uprofessionelle og AaB's største konkurrenter og den sidste så er sponsor i AGF, og han ser jo gerne at hans investering vinder. Jeg synes det har været uprofessionelt arrangement, når man ikke har taget de nødvendige 4 dommere og så har sørget for at det er neutrale dommere som ikke har noget ud af at et bestemt hold vinder.
Hvis i spørger mig så kan AaB erklæres for Danmarks mestre igen for det der er simpelthen ikke en sejr, som jeg tager for gode vare. Håber ikke at diverse AGFfans tager min holdning for personligt, men I må vel selv kunne se urimeligheden i det?
Brugeravatar
rbT
Geografisk sted: <--- Den vej

Indlæg af rbT »

Jeg kan da godt se deres skuffelse over dommerpanelet og at de ikke vandt..

Men come on GF Sister er fandme gode, synes fandme de har fortjent at vinde.. men kan sku godt se det ikke er verdens bedste måde at vinde på :P

Vil så heller ikke lægge skjul på at jeg holder med Det bedste hold nemlig

AGF

//rbT
You'll Never Walk Alone
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

rbT: Jeg kunne godt tænke mig at vide om du synes det ville være rimeligt hvis det havde været 2 af AGF's største konkurrenter i og en AaB sponsor i dommerpanelet? Ville du så også synes at det var en fair sejr til AaB?
Brugeravatar
rbT

Indlæg af rbT »

Odder nej det tror jeg ikke jeg ville.. men skrev jo også at det ikke var en speciel fed måde at vinde..

ej kan godt se hvad du mener hehe...

men seriøst det sker jo alle steder boksning, fodbold, håndbold og meget andet.. så hvorfor ikke i cheerleading? men okey det gør det jo så ikke mere legalt..

men forstår da godt at de føler sig skuffet men er der noget at gøre ved det? ved ikke lige om man har tænkt sig at klage et eller andet sted?
You'll Never Walk Alone
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg tror bare at de siger "nå fuck det.. vi ved jo vi er bedst" eller også brokker de sig som psykopater og får det erklæret ugyldigt.. :D man er vel nordjyder :D
Men er glad for at du kan se urimeligheden i det.
Brugeravatar
rbT

Indlæg af rbT »

Hehe tror du gør det sidste du skriver :P hehe nordjyder er sku tossede :P hehe ej skal nok lade være med at fornærme nogen hehe :P

Men kunne et eller andet sted godt se urimligheden i starten men du ved vel også det der med at når det er ens hold der er sådan noget med så vender man det blinde øje til ;) hehe

//rbT
You'll Never Walk Alone
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Ja ved jeg godt.. Man bliver pisse dobbeltmoralsk :D man er jo vilderen glad over at ens hold har vundet, men kan egentligt godt se at det ikke er det sejeste at de vandt på dén måde.. Men det er man villig til at se gennem fingre med :D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Tror bare at AaB skulle lade deres heppekorspiger spille fodbold til næste sæson. De klynker lige så meget som alle de bolchestribede fjolser.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar