SKIFERIE!!!!
Redaktør: Moderators
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
SKIFERIE!!!!
ja.. nu da DWR er stukket af og kommet os andre i forkøbet... ville jeg da lige hører hvilken bjergtop folk falder og brækker deres ben og arme på i år??
vi er 6 gutter der har leget en mercedes vito i flensborg... og en hytte i Ischgl og så burde resten give sig selv.. dejlig østrigsk tramp.. fede pister og en helvedes masse morgan og jack d
GOD TUR TIL ALLE.... husk nu lige et cam... så vi kan blære os med de dejlige damer fra vores turer...
vi er 6 gutter der har leget en mercedes vito i flensborg... og en hytte i Ischgl og så burde resten give sig selv.. dejlig østrigsk tramp.. fede pister og en helvedes masse morgan og jack d
GOD TUR TIL ALLE.... husk nu lige et cam... så vi kan blære os med de dejlige damer fra vores turer...
Senest rettet af kloojve 14 dec 2004, 15:31, rettet i alt 1 gang.
Hey gutter!
Fik lige lyst til at skrive og sige hej. Tiden er knapt, da jeg har ikke har saa meget tid til at skrive, da 7€ per time ved en comp er meget naar man knapt har raad til pasta med ketchup.
Det er for fedt at vaere hernede dog. Briterne er lige taget hjem fra skiferie. 9 universiteter i Val D paa een gang... KAOS!
Anyway, hvordan gik Julefrokosten saa? Har ikke lige haft tid til at kigge det igennem - har cirka 3 minutter tilbage :s
Haaber i alle har det fedt - og Thorolf - jeg skal nok tage kontakt, men har haft en masse der skulle paa plads foerst, saa har ikke haft overskud til det store endnu.
PS! Godt du ikke tog herned dengang du skrev du ville have gjort det - for i forgaars faldt der sne for foerste gang i 3 uger.
Med andre ord havde du smadret dine ski, hvis du havde proevet at staa..
Im off! Hyg jer gutter!
(Det her er skrevet ekstremt hurtigt, saa mangler sikkert tusind ord og slaafejl)
Fik lige lyst til at skrive og sige hej. Tiden er knapt, da jeg har ikke har saa meget tid til at skrive, da 7€ per time ved en comp er meget naar man knapt har raad til pasta med ketchup.
Det er for fedt at vaere hernede dog. Briterne er lige taget hjem fra skiferie. 9 universiteter i Val D paa een gang... KAOS!
Anyway, hvordan gik Julefrokosten saa? Har ikke lige haft tid til at kigge det igennem - har cirka 3 minutter tilbage :s
Haaber i alle har det fedt - og Thorolf - jeg skal nok tage kontakt, men har haft en masse der skulle paa plads foerst, saa har ikke haft overskud til det store endnu.
PS! Godt du ikke tog herned dengang du skrev du ville have gjort det - for i forgaars faldt der sne for foerste gang i 3 uger.
Med andre ord havde du smadret dine ski, hvis du havde proevet at staa..
Im off! Hyg jer gutter!
(Det her er skrevet ekstremt hurtigt, saa mangler sikkert tusind ord og slaafejl)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Hey, cool at høre fra dig! Ja det er ikke meget sne der er faldet endnu, men ser da ud som om det kommer nu... Det sneede her i nat, og det pisregner nu, så det må betyde sne på toppen!
Jeg regner med at pisse til Val Thorens Eller Tignes Tirsdag, i et par dage...
Ellers er jeg da altid at finde i områderne hernede, så hvis nogle får lyst til en pils når i alligevel er her, så giv da lige et kald inden i kommer
Tar til Ischgl i Østrig i uge3...
Go jul til alle!
Jeg regner med at pisse til Val Thorens Eller Tignes Tirsdag, i et par dage...
Ellers er jeg da altid at finde i områderne hernede, så hvis nogle får lyst til en pils når i alligevel er her, så giv da lige et kald inden i kommer
Tar til Ischgl i Østrig i uge3...
Go jul til alle!
-
falslev007
- Geografisk sted: Polen, Krakow
Ishøj Gym eller HTA, går selv på sidstnævnte og de smutter også til Val ThorensTjilloh skrev:Jeg skal med mit gymnasium til Val Thorens. og også sammen med DJu![]()
<center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>Hils lige på Café Snesko:Tjilloh skrev:Val Thorens
http://crazyslagelse.dk/billeder_show.php3?id=230
http://crazyslagelse.dk/billeder_show.php3?id=231
Jeg var der sidste år. Ganske fedt sted.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
falslev007
- Geografisk sted: Polen, Krakow
Naaah desværre ikke.. Pengene rækker ikke så langt:)Tjilloh skrev:Falslev: Jeg går på Ishøj gymså du skal også til Val Thorens i uge 8 ik ??
Hvis du skal så bliver vi da lige nød til at mødes
<center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>Re: SKIFERIE!!!!
Hvor har I lejet bilen? Og hvad kostede det? Jeg har bestilt en Renault Traffic hos Auto Haus Von Ramm til 600 per dag... 9 personers.kloojve skrev: vi er 6 gutter der har leget en mercedes vito i flensborg... og en hytte i Ischgl og så burde resten give sig selv.. dejlig østrigsk tramp.. fede pister og en helvedes masse morgan og jack d