Så er det tid til at sige farvel :')

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

mange tak :) alle sammen

hvem det nu var, der spurgte, så ja, jeg skal arbejde 6-8 timer om dagen, 6 dage om ugen
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
bluenzi
Kontakt:

Indlæg af bluenzi »

@ thorolf15 - Du ved udemærket godt jeg ik gider høre på det der.... !!!! :wink:

kloovje kig her http://www.skisport.dk/job/
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Kloojve>>
Jeg havde ikke rigtig sat mig ind i det - havde også først regnet med at skulle afsted engang til næste år også. Men så var, at min fætter (der ejer 2 hoteller og 3 barer i Val Disere) ringede og hørte om jeg havde lyst. Fik at vide at jeg sprang knapt 470 ansøgninger over i køen, men jeg skulle så også tage afsted prompte... Hvilket jeg så gør.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Jeg vil bare sige god tur. ;) Men mon ik de også har inet :p
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

thorolf15 jeg håber skam du hygger dig nede i France lige en hilsen fra din hjemby i Danmark...
thorolf15
Geografisk sted: Somewhere in France :)

Indlæg af thorolf15 »

Det goer jeg skam! Burde jeg vide hvem du er?

Sneen er skam begyndt at falde, det er herregodt! dwr, kan du lige nosse dig sammen og droppe en mail!? Jeg er maks klar paa at komme forbi, ville faktisk ha' vaeret ned og sige hej her i weekenden...
Besvar